برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

درویش‌زاده در گفت‌وگو فارس: بر اساس تقویم تنظیم شده در اولین گام ژیمناست‌ها راهی آلمان می‌شوند

خبرگزاری فارس: سرپرست فدراسیون ژیمناستیک گفت: تقویم سال آینده را بسته‌ایم و در اولین گام تیم ملی جوانان راهی مسابقات بین‌المللی آلمان خواهد شد.


جعفر درویش‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با اشاره به برنامه‌های فدراسیون برای سال آتی عنوان کرد: برای گسترش تعامل با آموزش و پرورش و با هماهنگی سازمان تربیت‌بدنی، فدراسیون سهمیه خود را برای شرکت در مسابقات بین‌المللی آلمان به تیم دانش آموزش داده است.
وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته این تیم که متشکل از رده سنی جوانان است اوایل فروردین ماه به اردوی آمادگی و انتخابی فدراسیون دعوت خواهد شد تا زیر نظر مربیان تیم ملی خود را برای شرکت در این مسابقات آماده کند.
درویش‌زاده با اشاره به لزوم تایید شورای برون مرزی سازمان تربیت‌بدنی گفت: موضوع اعزام این تیم از سوی فدراسیون در شورای برون مرزی مطرح شده است و ما منتظر تایید سازمان تربیت‌بدنی هستیم.
وی گفت: آموزش پرورش هزینه این اعزام را بر عهده گرفته است و تیم، نیمه دوم فروردین راهی آلمان خواهد شد تا در این دوره به مصاف حریفان خود برود.
درویش زاده گفت: بر اساس تقویم سال جاری به غیر از آخرین مرحله مسابقات باشگاهی در رشته های هنری، ایروبیک و ترامپولین در دسته‌های برتر، اول و دوم که نیمه دوم اسفند در تهران برگزار خواهد شد، رقابت و اردوی دیگری تا پایان سال 89 نداریم.
درویش زاده در خصوص وضعیت تیم ملی رده سنی بزرگسالان تصریح کرد: سال آینده رقابت‌های بین‌المللی زیادی برای اعزام تیم ملی در نظر گرفته ایم. بر همین اساس برخی ملی‌پوشان که در جریان بازی‌های آسیایی گوانگجو دچار صدمه شدید شدند هنوز در حال استرحت فعال هستند و تنها برای مسابقات باشگاهی حاضر می‌شوند، با آغاز سال جدید بر اساس تقویم فدراسیون مجدد اردوهای تیم ملی تشکیل می‌شوند.
انتهای پیام/

تاریخ: 1389/12/9
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: