برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

/اخبار کوتاه از اسکیت/ جلسه نائب رئیس فدراسیون با سرمربی و پایان رقابت‌های اسکیت سرعت

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی برای انتخاب اسامی تیم ملی اسکیت هاکی بانوان در هفته جاری جلسه‌ای را با نائب رئیس فدراسیون اسکیت برگزار خواهد کرد.


به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، اسامی تیم ملی اسکیت هاکی بانوان که قرار بود طی جلسه‌ای در هفته گذشته به طور رسمی اعلام شود، به دلیل سفر نائب رئیس فدراسیون به بندرعباس به تعویق افتاد، بنابراین در هفته جاری پس از جلسه بین ژیلا سروش، نائب رئیس فدراسیون اسکیت و فرزانه حق‌شناس سرمربی تیم ملی اسکیت هاکی اسامی تیم ملی اعلام خواهد شد.
تیم ملی اسکیت هاکی بانوان خود را برای شرکت در پیکارهای آسیایی ماکائو و جهانی ایتالیا که سال آینده برگزار می‌شود، آماده خواهد کرد.

* اصفهان و تهران قهرمان مسابقات اسکیت سرعت قهرمانی
در پایان مسابقات اسکیت سرعت قهرمانی کشور که از چهارم اسفندماه به میزبانی بندرعباس آغاز شده بود در مجموع تیمی، تیم‌های اصفهان و تهران عناوین قهرمانی مردان و بانوان را به خود اختصاص دادند.
در بخش مردان و مجموع تیمی اصفهان با 576 امتیاز اول شد، البرز با 553 امتیاز به رتبه دومی دست یافت و تهران نیز به مقام سومی بسنده کرد.
در بخش بانوان نیز در مجموع کل تیمی تهران با 460 امتیاز به رتبه نخست رسید، تیم فارس با 387 امتیاز دوم شد و البرز نیز با 341 امتیاز سوم شد.

* نشست نمایندگان لیگ‌های اسکیت فردا برگزار می شود
برای هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت ارتقا سطح کمی و کیفی مسابقات لیگ‌های اسکیت سرعت، دسته یک، اسکیت هاکی برتر و دسته یک بانوان و مردان نشست نمایندگان لیگ‌های اسکیت فردا برگزار می‌شود.
نمایندگان تیم‌های شرکت کننده باید در این نشست که فردا در محل سالن جلسات فدراسیون اسکیت برگزار می‌شود شرکت کرده و در خصوص موارد مطرح شده بحث و تبادل نظر کنند و عدم حضور آنها به منزله انصراف از رقابت‌های سال آینده خواهد بود. همچنین در این نشست قرعه کشی رقابت‌های سال آینده نیز انجام خواهد شد.
نشست نمایندگان لیگ اسکیت هاکی جوانان، لیگ برتر و لیگ دسته یک بزرگسالان مردان و بانوان از ساعت 10 الی 14 روز سه‌شنبه 10 اسفندماه و لیگ اسکیت سرعت دسته یک و برتر بانوان و مردان از ساعت 10 تا 14 روز چهارشنبه 11 اسفندماه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

تاریخ: 1389/12/9
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: