برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

10 تیم برای حضور در لیگ برتر اسکیت سرعت مردان اعلام آمادگی کردند

خبرگزاری فارس: در نشستی که عصر امروز برگزار شد 10 تیم برای شرکت در لیگ‌های برتر و دسته اول اسکیت سرعت مردان در سال آینده اعلام آمادگی کردند.


به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، برای هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت ارتقا سطح کمی و کیفی لیگ‌های برتر و دسته اول اسکیت سرعت بانوان و مردان امروز نشستی با حضور رضا رفیعانی، دبیر فدراسیون اسکیت، ژیلا سروش نایب رئیس بانوان فدراسیون اسکیت،‌ حسین کنوز، دبیر کمیته لیگ‌های کشور در سالن جلسات فدراسیون اسکیت برگزار شد.
در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر میان نمایندگان باشگاه‌ها و مسئولان فدراسیون اسکیت تصمیم گرفته شد تا لیگ اسکیت سرعت نونهالان در تابستان سال آینده در 3 مرحله برگزار شود. همچنین لیگ اسکیت سرعت بانوان نیز تنها با نام لیگ برگزار خواهد شد و لیگ برتر و دسته اول حذف شد.
در این نشست به دلیل عدم حضور برخی از نمایندگان باشگاه‌های لیگ‌های اسکیت سرعت قرعه‌کشی انجام نشد و به روز دیگری موکول شد. تنها در لیگ برتر اسکیت سرعت مردان 10 تیم تاریخ‌و‌تمدن شرق تهران، برق زنجان، تربیت‌بدنی کرمانشاه، هیات آذربایجان غربی، هیات بندرعباس، هیات قزوین، سیتیران تهران، دانش‌ و ‌ورزش خراسان رضوی، هیات کردستان و آبفا همدان برای حضور در این پیکارها اعلام آمادگی کردند.
در بخش بانوان تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر اسکیت سرعت در صورت قطعی شدن حضور این تیم‌ها در نشست بعدی مشخص خواهند شد.
انتهای پیام/

تاریخ: 1389/12/11
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: