برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

بازدید سفیر ژاپن در تهران از دفتر فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای

کین ایچی کومانو سفیر ژاپن در تهران با حضور در دفتر فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای از نزدیک با فعالیت های این نهاد بین المللی آشنا شد.
به گزارش  زورخانه دات کام؛ در این دیدار که به میزبانی محسن مهرعلیزاده رییس IZSF انجام شد، گزارشی از نحوه تاسیس و فعالیت های هفت ساله ی فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای در 5 قاره جهان به سفیر ژاپن در تهران ارایه شد و طرفین در خصوص همکاری های مشترک برای توسعه زورخانه در ژاپن گفتگو کردند.
مهرعلیزاده در این جلسه با اشاره به نمایش  ورزش زورخانه در شهرهای مختلف ژاپن و ملاقات هایش با مقامات ورزشی آن کشور گفت: استقبال ژاپنی ها از این ورزش ایرانی نشان داد که تلفیق موسیقی، ورزش و فرهنگ، بسیار جذاب است.
کین ایچی کومانو سفیر ژاپن در تهران گفت: فعالیت های این فدراسیون، بسیار گسترده است و من تصور نمی کردم این ورزش ایرانی، اینگونه در جهان فعال باشد.
در این دیدار سیدامیر حسینی دبیرکل IZSF گزارشی از برنامه های سال 2011 فدراسیون بیان کرد. تیم ورزش های زورخانه ای ایران آذرماه گذشته با سفر به شهرهای مختلف ژاپن، ورزش سنتی کشورمان را به نمایش گذاشتند. گزارش تصویری
تاریخ: 1389/12/18
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: