برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

کسب حداکثر نیرو در کمترین زمان ممکن

«آموزش تمرینات توان» عنوان کتابی است که در آستانه انتشار قرار دارد. این اثر راهکارهایی را برای به‌دست آوردن حداکثر نیرو در کم‌ترین زمان ممکن ارایه می‌دهد.به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب «آموزش تمرینات توان» که به قلم «پاول کالینز» به رشته تحریر درآمده، مجموعه‌ای از 80 حرکت تمرینی توان، آزمون‌ها و تمرینات معمولی است که در آنها ورزشکار از وزن خود به عنوان نیروی مقاومت استفاده می‌کند.

تمرینات هوازی این اثر، توسط ورزشکاران سطوح المپیک و جهان، برای بهبود عملکرد ورزشی استفاده می‌شوند.

کتاب «آموزش تمرینات توان» به عنوان ابزار آموزشی برای کمک به توسعه تمرینات توانی محسوب می‌شود که با هدف حفظ تناسب اندام و مقتدر بودن ورزشکار در طول سال طراحی شده است. 

ورزشکارانی که نیازمند سرعت، قدرت و توانایی به‌کارگیری حداکثر نیرو در طول انجام حرکات خیلی سریع و حفظ تکنیک هستند از این کتاب بیشترین بهره را خواهند برد.

اثر «آموزش تمرینات توان» راهنمایی برای ورزشکاران با هدف افزایش و ارتقای قدرت، پرش، دوهای سرعتی کوتاه و توان انفجاری به به رشته تحریر درآمده است.

«تمرین پلایو متریک توان»، «آزمون توان»، «پرش‌ها»، «جهش‌ها»، «تمرینات با جعبه»، «سرعت توان و زمان عکس‌العمل»، «تمرینات توانی بالاتنه» و «تمرینات توانی رایج»، عناوین برخی از فصول این نوشتارند.

چاپ نخست کتاب «آموزش تمرینات توان» اثر «پاول کالینز» با ترجمه محمد عسکری، فاطمه هیئت و مجتبی هادی‌پور در شمارگان 2000 نسخه و 45 هزار ریال به زودی از سوی انتشارات علم و حرکت منتشر خواهد شد.
تاریخ: 1389/12/18
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: