برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

آشنایی با تمرین‌های قدرتی رشته‌های مختلف ورزشی

دکتر نعیما خواجوی از تالیف کتاب «تمرین‌های قدرتی ویژه» خبر داد و گفت: این اثر که به زودی منتشر خواهد شد، تمرین‌های قدرتی ویژه رشته‌های ورزشی مختلف را دربردارد.مولف کتاب «تمرین‌های قدرتی ویژه» در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره ضرورت تالیف این کتاب اظهار داشت: در دنیای ورزش، هیچ رشته ورزشی‌ای وجود ندارد که از تمرینات قدرتی بی‌نیاز باشد، لذا برای آشنایی ورزشکاران حرفه‌ای و مربیان رشته‌های مختلف با تمرینات قدرتی مربوط به رشته ورزشی‌شان، تصمیم گرفتم این اثر را به رشته تحریر درآورم.

وی ادامه داد: این نوشتار تمرینات قدرتی حدود هفت رشته ورزشی را بررسی می‌کند. «بسکتبال»، «والیبال»، «قایقرانی»، «دوهای استقامت و سرعت» و «تنیس» از جمله این رشته‌ها به شمار می‌آیند.

دکتر خواجوی با اشاره به این که «قدرت، اساس انجام بیشتر رشته‌های ورزشی به شمار می‌رود» تصریح کرد: مخاطب با انجام تمرین‌های قدرتی که در این کتاب به توضیح آنها پرداخته‌ام، زمینه را برای افزایش سرعت انجام ورزش خاص، جلوگیری از آسیب‌های ورزشی، تناسب اندام و کاهش چربی بدن فراهم می‌کند.

مولف کتاب «تمرینات قدرتی و بدن‌سازی» افزود: در حوزه تمرینات قدرتی، آثار مکتوب به وفور دیده می‌شود، اما کتابی با کیفیت بالا، چندان به چشم نمی‌خورد. این درحالی است که جوانان ما بسیار به پرورش ماهیچه‌های اندام خویش علاقه‌مندند و انجام تمرین‌های قدرتی از طرفداران زیادی برخوردار است. 

«180 تمرین در فوتبال»، «طناب‌بازی و تندرستی» و «بازگشت به حالت اولیه مطلوب در ورزش» از دیگر آثار تالیفی دکتر نعیما خواجوی محسوب می‌شوند.

چاپ نخست کتاب «تمرین‌های قدرتی ویژه» اثر دکتر نعیما خواجوی به زودی راهی بازار نشر خواهد شد. به گفته دکتر خواجوی، ممکن است این کتاب از سوی انتشارات «نرسی» منتشر شود.
تاریخ: 1389/12/22
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: