برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اسکندری در نشست خبری:جلوتر از سازمان تربیت بدنی باشیم مشکل مالی پیدا می‌کنیم

رئیس فدراسیون بولینگ و کیو اسپرت لازمه دستیابی به توسعه پایدار را همگام شدن با برنامه های سازمان تربیت بدنی دانست و افزود: اگر جلوتر از برنامه های دستگاه ورزش حرکت کنیم با مشکلات مالی و برنامه‌ای مواجه خواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هاشم اسکندری در نشست خبری امروز دوشنبه خود با بیان اینکه اسنوکربازان کشورمان در سال 89 موفقیت های بسیار خوبی را کسب کردند، میزبانی مسابقات آسیایی در کیش را فرصتی برای به نمایش گذاشتن توانمندی های ایران در میزبانی و توسعه اسنوکر وبیلیارد انگلیسی در ایران دانست.

وی برنامه ریزی برای میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا که فروردین ماه ۹۰ در کیش برگزار می شود را حاصل 6 ماه تلاش و رایزنی با مسولان کنفدراسیون آسیایی اعلام کرد و با بیان اینکه کشورهای صاحب نامی چون هنگ کنگ، مالزی، سوریه ، پاکستان و هند علاقمند میزبانی این پیکارها بودند، گفت: حضور ورزشکاران ما در بازی های آسیایی گوانگژو فرصت خوبی برای ارزیابی اسنوکر ایران بود.

وی به برنامه های زیر بنایی فدراسیون برای کسب مدال در دوره آینده بازی های آسیایی اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه در دوره بعدی باید بتوانیم جایگاه ایران تا رده دومی ارتقا یابد ما هم با تلاش و تمرین سعی می کنیم در این جریان مهم سهیم باشیم.

اسکندری گفت: در دو رشته بولینگ و کیواسپرت بیش از 60 مدال توزیع می شود و چنانچه بتوانیم دراین رشته به مدال آوری برسیم خواهیم توانست جایگاه ایران را تا حد قابل توجهی در رقابتهای آسیایی ارتقاء دهیم.

اسکندری در این نشست همچنین در خصوص بازی های آسیایی اسنوکر که قرار است در کیش برگزار شود، زمان آن را نوزدهم تا بیست و ششم فروردین اعلام کرد و افزود: استقبال خوبی از این رقابت ها صورت گرفته است و پیش بینی می کنیم بیش از 20 کشور در مسابقات شرکت کنند.

رئیس فدراسیون بولینگ و کیواسپرت در خصوص تیم ایران اظهارداشت : 6 نفر در رشته اسنوکر و 6 نفر در رشته بیلیارد انگلیسی از ایران در این مسابقات به مصاف حریفان خود می روند و با توجه به اینکه بیش از 3ماه است که در اردو به سر می برند کسب برترین عناوین توسط ملی پوشان ایران دور از دسترس نیست.

وی در ادامه در خصوص داوری این رقابت ها افزود: بانوان ما هم در بیلیارد توانسته اند به سطوح بالایی دست پیدا کنند تا جایی که در رقابت های کیش از حضور آنها برای قضاوت بهره خواهیم گرفت.

رئیس فدراسیون بولینگ و کیواسپرت یکی از برنامه های فدراسیون را اعزام برترین های این رقابتها به آکادمی بین المللی تایلند و انگلیس اعلام کرد.

اسکندری در خصوص بولینگ نیز اظهارداشت: متاسفانه این رشته همانند رشته کیواسپرت بسیار مورد بی مهری قرار گرفته است اما با توجه به برنامه های گسترده فدراسیون در تشکیل کمیته های جداگانه ، توسعه زیر ساختها و تربیت مدرس و مربی تلاش کرده ایم تا افق روشنی را پیش روی این رشته ترسیم کنیم.

رئیس فدراسیون بولینگ و کیواسپرت با اعلام افزایش تعداد سالن های بولینگ تا پایان سال آتی به تعداد 200 سالن اظهارداشت: هم اکنون در سراسر کشور نزدیک به 120 خط بولینگ در کشور فعال هستند.

وی در خصوص رایزنی برای میزبانی مسابقات جهانی گفت: خوشبختانه امکانات مناسب برای میزبانی از این سطح رقابتها را داریم و دراین خصوص نیز اقداماتی صورت داده ایم تا انشاءالله بتوانیم به نتایج خوبی برسیم.


تاریخ: 1389/12/23
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: