برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

لیگ‌های ژیمناستیک ایران پایان یافت/ عناوین قهرمانی به خارجی‌ها رسید

مرحله چهارم و نهایی رقابت‌های ژیمناستیک لیگ‌های سه گانه باشگاه‌های کشور امروز با شناخت قهرمانان هر سه دسته برتر، یک و دو به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله چهارم و نهایی از لیگ‌های سه گانه ژیمناستیک در دسته‌های برتر، یک و دو به مدت سه روز به میزبانی هیئت تهران در سالن ژیمناستیک آذرپی برگزار شد که در نهایت تیم نوسازی مدارس خوزستان بر سکوی قهرمانی لیگ دسته برتر ایستاد.

در مسابقات دسته برتر شش تیم به رقابت پرداختند که تیم نوسازی مدارس خوزستان، پرسپولیس تهران و نوسازی مدارس زنجان به ترتیب اول تا سوم شدند. در بخش قهرمان قهرمانان انفرادی این دسته نیز وهاگن استپانیان از پرسپولیس، هاروت مردینیان از تیم نوسازی مدارس خوزستان و آرتور داوتیان از تیم پرسپولیس به ترتیب اول تا سوم شدند تا عناوین قهرمانی این دسته از آن سه ورزشکار ارمنستانی حاضر در مسابقات شود.

همچنین در پایان مسابقات دسته یک تیم‌های فولادنظنز، تربیت بدنی تبریز و هیئت ژیمناستیک ارومیه در مکانهای اول تا سوم قرار گرفتند. در بخش قهرمان قهرمانان این دسته هم میثم جعفری از تبریز، رضا دهقان از ارومیه و محمد رمضان پور از فولاد نطنز اول تا سوم شدند.

در رقابت‌های دسته دوم هم هیئت ژیمناستیک تهران بر سکوی نخست ایستاد. تیم خلیج فارس و بهزیستی ایلام هم دوم و سوم شدند. در بخش قهرمان قهرمانان رضافرنیا از تیم شهرکهای صنعتی  همدان، محمد رضا حمیدی از تیم بهزیستی ایلام و میلادسماواتی از تیم شهرکهای صنعتی همدان عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

امروز عصر در ادامه مسابقات لیگ‌های سه گانه ژیمناستیک، مسابقات قهرمانی ترامپولین و ایروبیک کشور نیز در سالن آذرپی برگزار می‌شود. سازمان لیگ ژیمناستیک در پایان این مسابقات با بررسی نتایج و امتیازات تیم های شرکت کننده، 6 تیم اول را در دسته برتر، 6 تیم دوم را در دسته یک و مابقی تیم ها را در دسته دوم لیگ سال 90 قرار خواهند داد.


تاریخ: 1389/12/24
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: