برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

برای هدایت تیم ملی اهداف پروازی قهرمانان جهان بامداد امروز وارد ایران شدند

خبرگزاری فارس: 2 مربی ایتالیایی اهداف پروازی که سابقه چندین مقام قهرمانی جهان را در کارنامه دارند، برای هدایت تیم ملی ایران وارد کشورمان شدند.


به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، مارچلو درادی و فالکو، مربیان ایتالیایی تیم ملی اهداف پروازی که به تازگی قرارداشان را با فدراسیون تیراندازی به امضا رسانده‌اند؛ به منظور هدایت ملی‌پوشان اهداف پروازی ایران، بامداد امروز وارد کشورمان شدند.
این 2 به محض ورود و پس از استراحتی چند ساعته، از ظهر امروز در میدان اهداف پروازی آزادی کار خود را برای حضور پرقدرت تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی که به منظور کسب سهمیه المپیک 2012 لندن، اواخر فروردین‌ماه در چین برگزار می‌شود، آغاز کردند.
فالکو پس از اینکه مارچلو درادی ایتالیایی که سابقه سرمربیگری تیم‌های ملی اهداف پروازی انگلیس و هند را در کارنامه دارد، قراردادی به مدت 4 سال با فدراسیون تیراندازی امضا کرد در کادر مربیگری وی قرار گرفت تا در راه هدایت ملی‌پوشان ایران در رشته‌های مختلف اهداف پروازی (تراپ، تراپ دوبل و اسکیت) همراه با سایر مربیان مطرح درادی را کمک کند.
مربی اسکیت ایتالیایی 21 مدال طلای المپیک، قهرمانی جهان و جام جهانی را در کارنامه دارد. فالکو همچنین همراه با 3 تیرانداز دیگر، از جمله رکوردداران اسکیت اهداف پروازی جهان با کسب امتیاز 150 کامل به شمار می‌روند.
درادی، سرمربی تیم ملی نیز سابقه حضور در تیم ملی ایتالیا و قهرمانی‌های متعدد جهانی و المپیک را در کارنامه دارد.
انتهای پیام/

تاریخ: 1389/12/24
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: