برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

شیوه‌های دستیابی به تناسب اندام

«آمادگی جسمانی کاربردی» عنوان کتابی است که به تازگی از سوی انتشارات «ورزش» منتشر شده است. این اثر، آخرین روش‌های پیشرفته تمرینات آمادگی جسمانی را که نقش مهمی در تناسب اندام دارند، دربردارد.مهدی صادقی، مدیر مسوول انتشارات «ورزش» در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، ضمن اعلام این خبر عنوان داشت: کتاب «آمادگی جسمانی کاربردی» به بیان روش‌هایی پرداخته که می‌تواند به مخاطب به عنوان کسی که علاقه‌مند به تناسب اندام است، کمک کند تا به وضعیت جسمانی مطلوب بهتری برسد یا در حفظ شرایط مطلوب خود کوشا باشد. 

مدیر مسوول انتشارات «ورزش» ادامه داد: مخاطب در این اثر با اساس آمادگی جسمانی کاربردی و روش آمادگی جسمانی کاربردی «کالینز» آشنا می‌شود و می‌آموزد که آمادگی جسمانی کاربردی دربردارنده یک روش پیش‌رونده برای آمادگی جسمانی است.

وی تصریح کرد: همچنین مخاطب با مطالعه این اثر می‌آموزد که ورزشکاران و افراد علاقه‌مند به داشتن آمادگی جسمانی، قدرت، مهارت و حرکتی بیشتر از سطح قدرت، مهارت و حرکت فعلی خود کسب می‌کنند.

صادقی افزود: مخاطب در ابتدای این اثر، شناختی از «پاول کالینز»، مولف کتاب «آمادگی جسمانی کاربردی» به‌دست می‌آورد.

مدیر مسوول انتشارات «ورزش» در پایان گفت: «شش الگوی حرکتی کلیدی»، «پیشرفت آمادگی جسمانی»، «متغیرهای کاربردی جنبش‌پذیری و ثبات»، «تعیین تکرار و نوبت‌های تمرین»، «آناتومی بدن» و «دوره‌‌های بازگشت به حالت اولیه» از جمله عناوین فصول این نوشتار را تشکیل می‌دهند.

چاپ نخست کتاب «آمادگی جسمانی کاربردی» اثر «پاول کالینز» در شمارگان 2000 نسخه، 136 صفحه و بهای 40 هزار ریال به تازگی از سوی انتشارات «ورزش» منتشر و راهی بازار نشر شده است.
تاریخ: 1390/1/8
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: