برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

نشر علم و حرکت با بیش از 120 عنوان اثر به نمایشگاه کتاب می‌آید

مدیر مسوول انتشارات علم و حرکت با اعلام این که این مرکز با ارایه بیش از120 عنوان کتاب در بیست ‌و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت می‌کند عنوان داشت: 25 عنوان از این آثار برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب تهران عرضه خواهند شد._روبن شاهوردیان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره گفت: کتاب‌های «تمرین‌های نوین ایروبیک»، «آمادگی جسمانی دوران بارداری و سلامت مادر»، «قوانین و مقررات فوتبال»، «قوانین و مقررات فوتسال»، «قوانین و مقررات فوتبال ساحلی»، «استراتژی داوران موفق فوتبال»، «درک رشد حرکتی در دوران مختلف زندگی» و «بیومکانیک ورزش و تمرین» از جمله کتاب‌هایی‌اند که در نمایشگاه کتاب تهران برای نخستین بار ارایه می‌شوند.

وی از نمایشگاه کتاب تهران به عنوان یک رویداد بزرگ فرهنگی یاد کرد و گفت: نمایشگاه کتاب تهران به دلیل هماهنگی برگزاری آن با زمان درس و برگزاری امتحانات مدارس و دانشگاه‌ها فرصت بسیار مغتنمی به نظر می‌رسد تا دانش‌آموزان و دانشجویان کتاب‌های مورد نیازشان را با بهای مناسب فراهم کنند. همچنین نمایشگاه کتاب تهران، مکان مناسبی برای ارایه تازه‌های نشر ناشران محسوب می‌شود.

مدیر مسوول انتشارات علم و حرکت افزود: از میان آثاری که بازچاپ شده‌اند و در بیست ‌و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارایه خواهند شد، می‌توان به کتاب‌های «راهنمای کامل آسیب‌های ورزشی»، «استعدادیابی در ورزش»، «کمک‌های اولیه در ورزش»، «مبانی استراتژی در والیبال»، «اصول سازمان و مدیریت ورزشی» و «آموزش تکواندو پومسه» اشاره کرد.

شاهوردیان با تاکید بر رشد کمی و کیفی آثار قابل ارایه به نمایشگاه کتاب تهران در مقایسه با سال گذشته تصریح کرد: انتشارات علم و حرکت با 25 عنوان کتاب چاپ نخست در نمایشگاه کتاب تهران حضور خواهد داشت، در حالی که سال گذشته با 13 عنوان کتاب چاپ نخست در نمایشگاه شرکت کرد.

مدیر مسوول انتشارات علم و حرکت گفت: انتشارات علم و حرکت در حال حرکت به سمت چاپ و نشر کتاب‌های منبع و مرجعی است که در سراسر دنیا رواج دارند. از این میان می‌توان به کتاب‌های «بیومکانیک ورزش و تمرین» و «اصول سازمان و مدیریت ورشی» اشاره کرد. این آثار علاوه بر پوشش سرفصل‌های درسی دانشگاه‌ها به ارایه مثال‌های بومی نیز می‌پردازند.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امسال از 14 تا 24 اردیبهشت در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
تاریخ: 1390/1/28
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: