برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

بولینگ و کیواسپرت در مسیر پیشرفت قرار دارد اسکندری: امیدوار به کسب مدال در مسابقات آسیایی هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون بولینگ و کیواسپورت گفت: با توجه به عملکرد ملی‌پوشان در رقابت‌های اخیر، توانایی کسب مدال در مسابقات آسیایی را می‌بینم.


به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، به نقل از پایگاه خبری ورزش ایران، هاشم اسکندری با اشاره به وضعیت ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات قهرمانی اسنوکر آسیا، اظهار داشت: با توجه به برگزاری مسابقات اسنوکر قهرمانی زیر 21 سال آسیا که در کیش برگزار شد شرایط ملی‌پوشان به لحاظ آمادگی بسیار مناسب بوده و امیدوارم با ارائه یک عملکرد مناسب در مسابقات آسیایی جایگاهی بهتر نسبت به دوره گذشته کسب کنند.
وی تصریح کرد: مسابقات قهرمانی آسیا با حضور 15 کشور قدرتمند و با حضور برترین اسنوکربازان آسیایی برگزار می‌شود به همین دلیل به لحاظ کیفی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.
رئیس فدراسیون بولینگ و کیواسپرت با اشاره به اینکه ایران برای حضور در این مسابقات تنها دو سهمیه دارد، خاطرنشان کرد: حسین وفایی به عنوان یکی از ملی‌پوشان راهی این پیکارها می‌شود و نفر دوم امروز در مسابقه انتخابی بین حیدری‌نژاد و لبابی مشخص می‌شود.
وی افزود: تاکنون تیم ایران در این رقابت‌ها موفق به کسب عنوانی نشده است، اما با توجه به عملکرد ملی‌پوشان در مسابقات کیش، تا حدودی به کسب مدال از سوی آنها امیدوار هستیم.
اسکندری درباره وضعیت سهیل واحدی گفت: بهترین مربیان را در سال‌های اخیر برای این ملی‌پوش در نظر گرفته بودیم، اما متاسفانه وی مدتی بدلیل عدم تمرین مناسب از شرایط آرمانی دور شد و در حال حاضر نیز به دوران اوجش بازنگشته است.
وی در خصوص حضور وفایی، واحدی و حیدری‌نژاد در آکادمی تایلند یادآور شد: با توجه به مشکلات اقتصادی و مالی که تمامی کشورها را تا حدودی درگیر کرده است کشور تایلند در حال حاضر توانایی میزبانی از این سه ملی‌پوش را ندارد و به همین خاطر این موضوع به آینده موکول شد.
انتهای پیام/

تاریخ: 1390/1/31
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: