برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

با انتخاب فدراسیون جهانی؛یک ایرانی رئیس کمیته توسعه اسکیت هاکی خاورمیانه شد

فدراسیون جهانی اسکیت در حکمی کاوه صدقی رئیس کمیته فنی فدراسیون اسکیت ایران را به مدت 4 سال به ریاست کمیته توسعه اسکیت هاکی خاورمیانه منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کاوه صدقی رئیس کمیته فنی فدراسیون اسکیت و سرمربی تیم ملی اسکیت هاکی کشورمان با اعلام این خبر به پایگاه خبری ورزش ایران، گفت: فدراسیون جهانی اسکیت به پاس پیشرفت قابل ملاحظه اسکیت هاکی ایران در آسیا و خاورمیانه اقدام به راه اندازی کمیته توسعه اسکیت هاکی خاور میانه کرد و از این رو بنده را به سمت ریاست این کمیته انتخاب کرد.

وی افزود: بر همین اساس ما نیز چند هدف را دنبال خواهیم کرد که از مهمترین آنها می توان به برگزاری کلاس های آموزشی داوری، مربیگری و پرورش بازیکنان مستعد و همچنین برگزاری مسابقات کاپ اوپن خاورمیانه با حضور قدرت های دنیا اشاره کرد.

صدقی با اشاره به مسابقات اوپن خاورمیانه خاطرنشان کرد: طبق برنامه تدوین شده ما این مسابقات را هرساله به میزبانی یک کشور از خاورمیانه برگزار کنیم و در همین راستا قرار است میزبانی مسابقات کاپ خاورمیانه در اولین دوره طی هماهنگی های به عمل آمده با فدراسیون اسکیت، اداره کل تربیت بدنی استان تهران و آکادمی اسکیت مجموعه ورزشی انقلاب، بر عهده کشورمان باشد.

سرمربی تیم ملی اسکیت هاکی ایران ادامه داد: ما برای برگزاری این مسابقات از 12 کشور جهان دعوت کرده ایم و امیدواریم شاهد مسابقاتی در شان کشور عزیزمان باشیم.


تاریخ: 1390/2/2
کلمات کلیدی: ، ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: