برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

لیگ دوومیدانی الماس- دوحه/حدادی در میان برترین پرتابگران دیسک جهان پرتاب می‌کند

مرحله اول از رقابتهای دوومیدانی لیگ الماس جمعه شب در حالی در دوحه قطر برگزار می شود که احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک ایران و آسیا تنها نماینده کشورمان در این مسابقات است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله اول از رقابت‌های دوومیدانی لیگ الماس جمعه شب (16 اردیبهشت‌ماه) با حضور برترین دوومیدانی کاران زن و مرد جهان در دوحه قطر برگزار می‌شود.

در مرحله اول این مسابقات ورزشکاران مرد در مواد پرتاب دیسک، پرتاب وزنه، پرتاب نیزه، پرش طول، پرش سه گام، پرش با نیزه، 100 متر، 200 متر، 400 متر، 1500 متر و 3 هزار متر و در بخش زنان هم در موادی چون پرش ارتفاع، 100، 200 ، 400، 1500 و سه هزار متر به رقابت می پردازند.

احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک ایران و آسیا به عنوان تنها نماینده دعوت شده کشورمان به این مسابقات در این روز با قهرمانان به نامی چون ویرجینیوس الکنا(لیتوانی)، گرد کانتر(استونی)، کاساناس(اسپانیا)، رشید شافی(قطر)، زولتان کواگو(مجارستان)، بوگزان پیشچالیکوف(روسیه)، مالاچوفسکی(لهستان)، یارد روم و جیسون یانگ (آمریکا) به رقابت می پردازد.

این رقابتها به ترتیب در دوحه قطر، شانگهای چین، رم ایتالیا، یوژن آمریکا، اسلو نروژ، نیویورک آمریکا، لوزان سوئیس، پاریس فرانسه، بیرمنگام آلمان، موناکو فرانسه، استکهلم سوئد، لندن انگلیس، زوریخ سوئیس و. بروسلس بلژیک برگزار می شود.


تاریخ: 1390/2/14
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: