برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ورزشگاه "کادیروف" روسیه با حضور مارادونا و ستاره‌های فوتبال جهان افتتاح شد

دیه گو مارادونا روز گذشته برای حضور در بازی دوستانه به مناسبت بازگشایی ورزشگاهی در چچن، با بازوبند کاپیتانی تیم فوق ستاره‌های بازنشسته فوتبال جهان به میدان رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، لوئیس فیگو، استیو مک منمن، فرانکو بارسی و دیگر ستاره‌های مشهور و بازنشسته فوتبال جهان در این بازی که در "گروژنی" در جنوب روسیه برگزار شد، حضور داشتند.

"رمضان کادیروف" رهبر چچن‌ها در تیم مقابل تیم مارادونا بازی می کرد، این تیم متشکل از فوتبالیست‌ها و مقامات محلی بوده و بازی در ورزشگاه جدیدی به نام پدر کادیروف که در سال 2004 قربانی حمله تروریستی شده بود، برگزار شد.

این بازی که 5 بر 2 به نفع میزبان به پایان رسید به واسطه حضور بازیکنانی که اغلب تناسب اندام خود را از دست داده بودند و مقامات محلی که توانایی و شایستگی کافی برای بازی فوتبال را نداشتند، چهره‌ای طنزگونه به خود گرفته بود.

براساس گزارش یو اس ای تودی، گروژنی یکی از 13 شهر احتمالی برای میزبانی جام جهانی 2018 به شمار نمی رود، با این همه مقامات محلی از جمله کادیروف، برای تغییر دادن این وضعیت بسیار مشتاقند.

ورزشگاه 30 هزار نفره "احمد کادیروف" با استانداردهای فیفا مطابقت داشته و می تواند در صورت افزودن تعداد جایگاه های موجود، به یکی از حوزه‌های مورد نظر فیفا برای برگزاری رقابت‌های جام جهانی تبدیل شود.


تاریخ: 1390/2/22
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: