برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

با حضور برترین دوندگان کشور/مسابقات انتخابی تیم ملی دوومیدانی در تهران برگزار می‌شود

رقابت‌های انتخابی تیم ملی دوومیدانی ایران در مواد دوها و پرش ها 26 و 27 اردیبهشت‌ماه در پیست دوومیدانی شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه برگزاری مسابقات قهرمان کشور در شیراز و مسابقات جایزه بزرگ دوها در تهران، دوومیدانی کاران در مواد مختلف دوهای سرعت، نیمه استقامت و استقامت به همراه پرش‌ها در رقابت‌های انتخابی شرکت می‌کنند.

بدین ترتیب فدراسیون دوومیدانی از برگزیدگان این دو مسابقه برای شرکت در این مسابقه انتخابی دعوت کرده است. مطرح‌ترین شرکت کنندگان دعوت شده به این مسابقه انتخابی بدین شرح هستند:

در دوی 100 و 200 متر، حسن تفتیان، ایمان روغنی، پیمان رجبی، مهران حسینی مهمترین رقبای حاضر را تشکیل می‌دهند.ا دوارد مانگاسار و رضا بوعذار هم سرشناس ترین شرکت کنندگان در دوی 400 متر هستند. احسان مهاجر شجاعی، قاسم فریسات، مسلم نیادوست در دو 1500 متر به رقابت می‌پردازند.

در 3 هزار متر احمد فرود و حسین کیهانی، در دوی 10 هزار متر، محمد خزایی برترین دوومیدانی کارانی حاضر در مسابقه هستند. روح الله عسگری در دوی 110 متر با مانع به همراه محمد عاکفیان، علی شفاف، اسماعیل مصدق در دوی 400 متر با مانع از بهترین دوندگان حاضر در این مواد هستند.

محمد ارزنده، بهروز سیستانی و روزبه اسدی بخش در پرش طول، علیرضا  حبیبی و وحید صدیق در پرش سه گام، محسن ربانی، اسحاق غفاری ، پندار شوقیان و امیر محمد صلح میرزایی در پرش با نیزه، کیوان قنبرزاده، محمدرضا وظیفه دوست و اسفندیار آیتی در پرش ارتفاع از جمله برترین ورزشکاران دعوت شده به این مسابقه انتخابی را تشکیل می‌دهند.


تاریخ: 1390/2/24
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: