برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تیم ملی در مضیقه مالی قرار دارد صدقی: هدفمان قرار گرفتن جزء 10 تیم برتر جام‌جهانی است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی اسکیت هاکی گفت: در دوره گذشته در جایگاه شانزدهم قرار داشتیم، اما با اعزام یک تیم قدرتمند می‌خواهیم جزء 10 تیم برتر جهان باشیم.


کاوه صدقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص برنامه‌های تیم ملی اسکیت هاکی گفت: برای حضور در جام‌جهانی که 19 تیر در ایتالیا برگزار می‌شود تیم ملی هم‌اکنون در اردوی آمادگی به سر می‌برد. تیم در شرایط خوبی قرار دارد، این قدرتمندترین تیمی است که از ایران به مسابقات برون‌مرزی اعزام می‌شود.

وی با بیان اینکه تیم ملی شدیداً در مضیقه مالی به سر می‌برد، اظهار داشت: اگر کمک‌های کمیته ملی المپیک و آکادمی المپیک نبود نمی‌توانستیم تیمی تشکیل دهیم بنابراین فکر می‌کنم باید قید بازی‌های تدارکاتی و سفر پیش از مسابقه را بزنیم. نگرانی که اکنون در تیم ملی وجود دارد هزینه بلیت و اقامت بازیکنان است.

سرمربی تیم ملی اسکیت هاکی با تأکید بر اینکه حضور در جام‌جهانی می‌تواند در ارتقاء ملی‌پوشان در آسیا مؤثر باشد، عنوان کرد: در مسابقات جام‌جهانی مطمئناً جزء سه تیم برتر نخواهیم بود. در دوره گذشته که در آلمان برگزار شد، در جایگاه شانزدهم قرار گرفتیم اما در این دوره به دنبال این هستیم تا بتوانیم جزء 10 تیم برتر قرار بگیریم. امیدوارم این مسابقات راهی باشد تا بتوانیم در آسیا در جایگاه قهرمانی قرار بگیریم. هدف ما این است که با این تورنمنت بتوانیم قدرت خود را در آسیا نشان دهیم.
انتهای پیام/

تاریخ: 1390/2/25
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: