برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

/اخبار فدراسیون انجمن‌های ورزشی/ حضور نماینده ایران در مسابقات دراگون‌بت جام‌ باشگاه‌های جهان

خبرگزاری فارس: نماینده ایران در مسابقات دراگون بت جام باشگاه‌های جهان حضور خواهد داشت.


به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا» و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، این مسابقات اواخر سال جاری میلادی در کانادا برگزار می‌شود و قرار است نماینده ایران در این رقابت‌ها حضور یابد.
انجمن دراگون بت در صدد است مسابقات قهرمانی کشور را در مهرماه امسال برگزار کند و محل رقابت‌ها و نحوه برگزاری آن‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد.

* اعزام 8 نفر به کلاس‌های بین‌المللی مربیگری و داوری در مالزی
رئیس انجمن دراگون بت درباره اعزام مربیان و داوران ایرانی به مالزی گفت: 2 مرحله آزمون برگزار شد و طی آن 8 نفر به منظور حضور در کلاس‌های بین المللی مربیگری و داوری در مالزی برگزیده شدند.
این کلاس‌ها از 6 تا 9 خرداد در مالزی برگزار می‌شود و مجید دویلان، عباس خوشرو، محمدرضا درخواه، ابوالفضل اسماعیلی، افسانه رحیم‌پور، میترا صالحی، فرزانه تاری وردی، زهرا میرآخوری در آن حضور خواهند یافت.

* کلاس‌های بین‌المللی مربیگری و داوری کریکت در ایران برگزار می‌شود
مدیر توسعه کریکت آسیا و یک مدرس صاحب نام داوری به منظور تدریس کلاس‌های بین‌المللی مربیگری و داوری رشته کریکت به ایران سفر خواهند کرد.
اقبال سکندر، مدیر توسعه کریکت آسیا تدریس کلاس بین‌المللی مربیگری و محبوب شاه تدریس کلاس‌های داوری را بر عهده خواهند داشت.
کلاس مربیگری در تهران و داوری در شهرستان چابهار برگزار خواهد شد که زمان آن پس از محرز شدن تاریخ ورود اقبال اسکندر و محبوب شاه متعاقباً اعلام خواهد شد.
این کلاس‌های پیشرفته و بین‌المللی به درخواست انجمن کریکت ایران به منظور ارتقای سطح مربیان و داوران کشورمان و با موافقت و همکاری کنفدراسیون کریکت آسیا برگزار خواهد شد.

* فدراسیون بین‌المللی موی تای از ایران تشکر کرد
سایت فدراسیون بین المللی موی تای گزارشی در مورد برگزاری جام ریاست جمهوری در ایران منتشر کرد و نحوه برگزاری این رقابت‌ها را موفقیت آمیز دانست.
متن گزارش سایت فدراسیون بین المللی موی تای به شرح زیر است:
مسابقات اوپن موی‌تای در ایران با نام جام ریاست جمهوری در جزیره زیبای کیش برگزار شد که حضور 28 کشور در این مسابقات نشان دهنده برگزاری موفقیت آمیز این مسابقات بوده است. این تورنمنت به میزبانی انجمن موی تای ایران و زیر چتر حمایت فدراسیون بین‌المللی آماتوری موی تای و همچنین کنفدراسیون آسیایی برگزار شد که حمایت کامل دولتمردان ایران را هم در پی داشت.
این رقابت‌ها با حضور اسفندیار رحیم مشایی، مشاور عالی رتبه رئیس جمهور ایران افتتاح شد که دکتر ساکچی تاپسوان، رئیس تایلندی فدراسیون بین المللی هم از نزدیک نظاره گر این رویداد بود. ورزشکاران شرکت کننده در هتل مجللی اسکان یافته بودند و برنامه‌های ویژه‌ای در جهت گسترش فرهنگ عمیق موی تای برگزار شد. این میزبانی نشان داد که ایران توانایی برگزاری مسابقات در حد بالاترین استانداردها را دارد و تماشاگران هم شاهد رقابت بهترین‌های موی تای آسیا بودند.

* برگزاری مسابقات سپک تاکرای قهرمانی بانوان ایران و انتخابی تیم ملی در تهران
مسابقات سپک تاکرای قهرمانی بانوان ایران و انتخابی تیم ملی روزهای پنجشنبه و جمعه 29 و 30 اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.
این رقابت‌ها با حضور 17 استان در سالن بعثت تهران برگزار خواهد شد.
قرار است بهترین‌های این پیکارها برای حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی به منظور شرکت در مسابقات سپک تاکرای قهرمانی بانوان آسیا که اواخر مهرماه امسال در ویتنام برگزار می‌شود، حضور یابند.
اسامی تیم‌هایی که تاکنون برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان اعلام آمادگی کرده‌اند، به این شرح است:
تهران الف، تهران ب، مرکزی، زنجان، البرز، کرمان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، کهگیلویه و بویر احمد، همدان، گلستان، گیلان، فارس، ایلام، لرستان، قزوین
انتهای پیام/

تاریخ: 1390/2/27
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: