برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اخوان به مهر خبرداد:6 استان متقاضی میزبانی لیگ ژیمناستیک هستند/ تغییر قوانین قطعی است

رئیس سازمان لیگ ژیمناستیک باشگاه‌های کشور از دریافت تقاضای 6 استان برای میزبانی مسابقات لیگ‌های باشگاهی این رشته در سال 90 خبر داد.

حامد اخوان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب گفت: ما در هفته‌های اخیر جلساتی را برای هماهنگی و بررسی چگونگی برگزاری رقابت‌های لیگ سال 90 برگزار کرده ایم و به نتایج خوبی در آن رسیده‌ایم.

وی افزود: تاکنون استانهایی چون همدان، تهران، زنجان، فارس، قزوین و گلستان برای میزبانی رقابت‌های لیگ اعلام آمادگی کرده‌اند. در این بین استان گلستان به مرکزیت گنبد کاووس تقاضای دریافت میزبانی دو مرحله از لیگ را از ما داشته است.

رئیس سازمان لیگ ژیمناستیک باشگاه‌های کشور با بیان اینکه به طور قطع قوانین لیگ امسال تغییر خواهد کرد، گفت: طبق مصوبات رقابت‌های لیگ در رده سنی بزرگسالان و در دسته‌های مختلف در چهار مرحله و لیگ جوانان در سه مرحله برگزار خواهد شد. در کنار آن مسابقات ترامپولین، ایروبیک و آکروژیم هم در کنار مابقی رقابت‌ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مطمئنا قرارداد بازیکنان و مربیان لیگ بررسی و بر تمام آنها نظارت خواهد شد. حتی قصد داریم بر نوع قرارداد ژیمناست کاران رده سنی جوانان همه نظارت خواهیم کرد.


تاریخ: 1390/2/28
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: