برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

از مربی بلاروسی‌ام راضی هستم توکلی: حریفان داخلی نزدیک به هزار امتیاز با من اختلاف دارند

خبرگزاری فارس: قهرمان پرش ارتفاع بانوان ایران گفت: در مسابقات قهرمانی کشور من 4726 امتیاز آوردم و نفر دوم 3800، یعنی حدود هزار امتیاز با حریف بعدی‌ام اختلاف دارم.


سپیده توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبری فارس "توانا "، با اشاره به تمرینات آماده سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن اظهار داشت: تا بازی‌های آسیایی حدود یک ماه و نیم وقت داریم. من و مربی‌ام تصمیم گرفته‌ایم که یک اردو برگزار کنیم و در این خصوص با فدراسیون صحبت کرده‌ام که هنوز جوابی را به من نداده‌اند.

وی ادامه داد: از آنجا که می‌خواهم روزی دو جلسه تمرین داشته باشم، درخواست برگزاری اردویی چهار هفته‌ای را به فدراسیون دادم و منتظر پاسخ هستم. امیدوارم که این اردو در مکانی نزدیک باشگاه برگزار شود تا لازم نباشد مسافت طولانی را طی کنم.

قهرمان پرش ارتفاع ایران با بیان اینکه در حال حاضر در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران تمرین می‌کنم، عنوان کرد: این امکانات را فدراسیون در اختیار ما قرار داده است، اما در خصوص مربی بلاروسی‌ام که در واقع همسر محمد حسن ربانی، دارنده تنها مدال طلای تاریخ پرش با نیزه ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا در سال 2007 است، خودم با وی صحبت کردم و سپس فدراسیون قراردادی را با آنا ربانی به امضا رساند.

توکلی خاطرنشان کرد: من از این مربی راضی هستم زیرا نتیجه‌ای که در مسابقات قهرمانی کشور گرفتم در زمان مربیگری وی بوده است. قبل از این در ماده هفت‌گانه کار نمی‌کردم ولی زیر نظر ربانی هفت‌گانه را شروع کردم. در گوانگجو رکورد خودم را در این ماده زدم و تلاشم در تمرینات این است که بتوانم باز هم رکورد ایران را ارتقا دهم.

قهرمان هفت‌گانه ایران تاکید کرد: در مسابقات قهرمانی کشور برای شرکت در این ماده آماده نبودم و نمی‌خواستم در هفت‌گانه رقابت کنم، اما در آخرین لحظه فدراسیون به من گفت چون ممکن است تا مسابقات ژاپن انتخابی نداشته باشیم، باید در این ماده شرکت کنم که با توجه به عدم آمادگی و کمی آسیب دیدگی، از نتیجه‌ای که کسب کردم هم خودم و هم مربی‌ام راضی هستیم.

وی با ارزیابی حریفان ایرانی درمسابقات قهرمانی کشور که چندی پیش برگزار شد، به فارس گفت: حریفان داخلی آن قدر که باید به من نزدیک نیستند. مثلاً در این مسابقات من 4726 امتیاز آوردم و نفر دوم 3800 امتیاز یعنی حدود 1000 امتیاز اختلاف داریم.

توکلی با اشاره به مشکلات ورزشکاران شهرستانی در این رشته گفت: فدراسیون معمولاً برای قهرمانان و رکوردداران امکانات بیشتری قائل است. علاوه بر اینکه هر کس با توجه به شهری که در آن زندگی می‌کند، از امکانات برخوردار می‌شود. در شهرستان‌ها نداشتن زمین و کمبود زمان تمرین از مشکلات اصلی است؛ در حالی که اصلی‌ترین پیست دو میدانی که قرار است برای پرتاب‌ها بین‌المللی شود پیست آفتاب انقلاب تهران است که ما در آن تمرین می‌کنیم.
انتهای پیام/

تاریخ: 1390/2/31
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: