برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اردوها را با شرایط بدی ادامه می‌دهیم نیک‌مهر: مشکل بزرگ خانواده اسکیت کمبود بودجه است

خبرگزاری فارس: مربی تیم ملی اسکیت سرعت جوانان گفت: متأسفانه مسائل مالی یکی از بزرگترین مشکلات خانواده اسکیت است که به این رشته آسیب می‌زند.


مسعود نیک‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی اسکیت سرعت برای حضور در مسابقات جهانی کره‌جنوبی گفت: ملی‌پوشان چهارمین اردوی خود را از 27 خرداد در تهران پیگیری می‌کنند و از 13 نفری که به اردو دعوت شده‌اند 5 یا 6 بازیکن را بر اساس رکوردها به این دوره از رقابت‌ها اعزام می‌کنیم. کسانی در این مسابقات شرکت می‌کنند که حداقل بین رتبه‌های پانزدهم تا بیستم جهان باشند.

وی در خصوص پیش‌بینی عملکرد ملی‌پوشان در این دوره از رقابت‌ها اظهار داشت: سال گذشته در بخش تیمی در جایگاه سیزدهم قرار گرفتیم بنابراین نمی‌توانیم جهش زیادی داشته باشیم، اما مطمئناً نتیجه تیمی را امسال تغییر خواهیم داد. بازیکنان نسبت به اردوهای قبلی عملکرد بهتری داشته‌اند و نتایج تست‌ها بسیار امیدوارکننده است. اسکیت ایران پیشرفت قابل توجهی داشته و مطمئنم صاحب مدال جهانی نیز خواهیم شد.

مربی تیم‌ملی اسکیت سرعت جوانان در خصوص برگزاری اردوهای برون‌مرزی، عنوان کرد: احتمال برگزاری اردوی برون‌مرزی پایین است و فکر نمی‌کنم شورای برون‌مرزی نیز با اعزام ما موافقت کند، اما در نظر داریم اگر شهرستان‌ها موافقت کنند و شرایط مناسب را داشته باشند، اردوهای بعدی در این شهرها برگزار می‌شود. مشهد یکی از گزینه‌های مدنظر ما است.

نیک‌مهر با بیان اینکه فدراسیون اسکیت از نظر بودجه در بحران به سر می‌برد، تصریح کرد: نگاه سازمان تربیت‌بدنی باید به این ورزش دقیق‌تر شود و نباید به گونه‌ای باشد که ورزش‌هایی مانند تکواندو و کشتی بودجه بیشتری داشته باشند. اسکیت در مسابقات آسیایی بود و می‌توانست برای ما مدال‌آور باشد، اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد و یکی از مشکلات بزرگ خانواده اسکیت این است که بودجه در این رشته وجود ندارد. این امر به اسکیت آسیب می‌زند و اگر اردوها را با شرایط بدی ادامه می‌دهیم به دلیل مشکلات مالی است.
مسابقات جهانی اسکیت سرعت در 2 بخش مردان و بانوان از 6 تا 16 شهریور به میزبانی کره‌جنوبی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

تاریخ: 1390/3/1
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: