برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

با نظر مثبت سعیدلو/فدراسیون گلف صاحب زمین مجموعه انقلاب می‌شود

رئیس سازمان تربیت بدنی در بازدید از تمرینات تیم ملی گلف وعده داد زمین‌های مجموعه ورزشی انقلاب در اختیار فدراسیون گلف قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف، طی برگزاری این همایش علی سعیدلو در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب حضور و از تمرینات گلف بازان در مسابقات قهرمانی کشور بازدید کرد. همچنین رئیس سازمان تربیت بدنی با پیشکسوتان گلف ایران گفتگو و با آنان به تمرین پرداخت.

کیکاوس سعیدی رئیس فدراسیون، گزارش کوتاهی از روند آماده سازی تیم های ملی و اعزامهای برون مرزی ارائه و به مشکلات و موانع پیش رو به ویژه عدم در اختیار داشتن زمین گلف اشاره کرد. در این خصوص علی سعیدلو با نظر مساعد نسبت به در اختیار گذاشتن زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب به فدراسیون تأکید و فدراسیون را تا حصول نتیجه ملزم به پیگیری موضوع نمود.

سعیدلو در خصوص تنظیم تفاهم نامه ای فی مابین فدراسیون و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تأکید و مقرر کرد زمین گلف مجموعه به فدراسیون واگذار و ظرفیت های بخش خصوصی و سرمایه گذار در راستای سیاست های اصل 44 قانون اساسی به طور مطلوب بهره برداری لازم صورت پذیرد.

معاون رئیس جمهور همچنین به احیاء و بازسازی زمین موجود در مجموعه ورزشی انقلاب اشاره کرد و در خصوص شکوفایی، رشد و ارتقاء جایگاه قهرمانی گلف کشور در آسیا و جهان اظهار امیدواری کرد.


تاریخ: 1390/3/3
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: