برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

از سوی امور مجامع سازمان؛برنامه برگزاری مجمع 7 فدراسیون اعلام شد/ خبری از مجامع انتخاباتی نیست!

از سوی امور مجامع سازمان تربیت بدنی برنامه برگزاری مجمع عمومی و سالیانه 7 فدراسیون ورزشی اعلام شد.

به گزارش خبرنگارمهر، پس از وقفه ای یک ماهه در برگزاری مجامع فدراسیون های ورزشی، دور جدید برپایی مجامع فدراسیونها از روز 23 خرداد ماه و با برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون هندبال پیگیری خواهد شد.

برنامه زمانبدی برپایی مجامع فدراسیون های ورزشی در حالی اعلام می شود که سازمان تربیت بدنی بواسطه اجرای قانون وزارت ورزش و جوانان در وضعیت نامشخصی قرار دارد و برگزاری این مجامع به تداوم وضعیت موجود در سازمان تربیت بدنی منوط خواهد بود. برنامه برگزاری مجمع  سالیانه7 فدراسیون ورزشی در خرداد و تیرماه جاری به شرح زیر است :
* 23 خرداد : فدراسیون هندبال
* 30 خرداد : فدراسیون جودو
* 2 تیر : فدراسیون شنا ، شیرجه و واترپلو
* 5 تیر : فدراسیون گلف
* 7 تیر : فدراسیون انجمن های ورزشی 
* 12 تیر: فدراسیون ناشنوایان
* 14 تیر: فدراسیون اسکی.

تاکنون در دو ماه ابتدایی سال 90 مجمع سالیانه 6 فدراسیون؛ ورزشهای همگانی ، بیماری های خاص ، تنیس ، تنیس روی میز ، بولینگ و بیلیارد و بدمینتون برگزار شده است. 

این در شرایطی است که پیش از پایان سال 89 مقدمات برپایی مجامع انتخاباتی 5 فدراسیون کشتی، ورزش‌های رزمی، پهلوانی و زورخانه‌ای، والیبال و بدنسازی و پرورش اندام انجام شده بود و این فدراسیون‌ها منتظر برگزاری مجمع انتخاباتی خود هستند ولی سازمان تربیت بدنی هنوز در سال جدید هیچ مجمع انتخاباتی را برگزار نکرده است.

حمید سجادی رئیس امور مجامع سازمان تربیت بدنی، پیش از این عنوان کرده بود این سازمان درحال بررسی و برنامه ریزی است تا مجامع انتخاباتی را در بهترین زمان و شرایط ممکن برگزار کند.  


تاریخ: 1390/3/7
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: