برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رضایی در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد: آغاز برنامه‌ریزی والیبال نشسته برای ششمین طلای پارالمپیک

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: برنامه‌ریزی برای ششمین طلای پارالمپیک آغاز شده و امیدواریم در این راه موفق باشیم.


هادی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، درباره زمان آغاز اردوهای تیم ملی والیبال نشسته گفت: بعد از جلسه‌ای که با رئیس فدراسیون و مسئول فنی فدراسیون جانبازان و معلولین داشتیم قرار شد از اوایل تیر ماه اردوهای تیم ملی را آغاز کنیم.

وی درباره حضور در تورنمنت‌های خارجی عنوان کرد: از کشورهای ترکیه، آلمان و بوسنی‌وهرزگوین برای حضور در تورنمت‌ها پیشنهاد داریم، اما حضور در این تورنمت‌ها را منوط به این کرده‌ایم که چه تیم‌هایی شرکت می‌کنند و بعد از ارزیابی اعزام صورت می‌گیرد.

رضایی تصریح کرد: برای حضور در دیدارهای تدارکاتی اول ارزیابی می‌کنیم و اگر در حد مناسب برگزار شود با تیم ملی عازم می‌شویم در غیر این صورت سعی می‌کنیم یکی از باشگاه‌های خود را شرکت دهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته افزود: طرح استعدادیابی والیبال نشسته را آغاز کرده‌ایم که از افراد بالای 180سانتی‌متر و زیر 29سال دعوت شده است. تاکنون 80 نفر معرفی شده‌اند و تا پایان خرداد ادامه دارد. برنامه‌ریزی والیبال نشسته برای ششمین طلای پارالمپیک آغاز شده است و امیدواریم در این راه موفق باشیم.

رضایی گفت: اردوی تیم ملی بعداز طرح استعدادیابی در خرداد ماه، از اوایل تیر ماه با همان اسکلت تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیای و جهانی آغاز خواهد شد. سن دعوت شدگان به ارود برای ما مهم نیست و هر کس می‌تواند رقابت کند جواز حضور در اردوها را خواهد داشت، اما هدف ما مانند گذشته داشتن تیمی جوان و زیر 30 سال است.
انتهای پیام/

تاریخ: 1390/3/7
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: