برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

بانوان قایقران ایرانی ششم شدند/ تیم ایران در رده بیست و ششم جهان ایستاد

اندازه قلم:

بانوان قایقران ایرانی ششم شدند/ تیم ایران در رده بیست و ششم جهان ایستاد  آخرین روز از رقابت‌های قایقرانی کاپ دوی جهان در جمهوری چک امروز دوشنبه با برگزاری فینال مسابقات در مواد مختلف پیگیری شد. در پایان این رقابت‌ها و در مجموع نتایج انفرادی تیم‌های قایقرانی زنان و مردان ایران بالاتر از تیم ژاپن در رده بیست و ششم ایستادند. تیم‌های روسیه، بلاروس و کانادا هم اول تا سوم شدند.

در مرحله فینال این مسابقات، تیم دو نفره کایاک دختران کشورمان در فینال گروه A در رده ششم ایستاد. عادل مجللی و محسن سعادتخواه در فینال گروه B کانوی یک نفره مسافت 500 متر به ترتیب سوم و هفتم شده و در مجموع رقابت‌های جهانی به مقام‌های دوازدهم و شانزدهم رسیدند.

علی آقا میرزایی در فینال گروه B ماده 200 متر کانو کانادایی با قرار گرفتن در رده نهم در مجموع کل نفرات شرکت کننده هجدهم شد. در مواد ماراتن پنج هزار متر عادل مجللی در ماده کانو سیزدهم شد و احمدرضا طالبیان و اروند درویش هم به ترتیب بیست و چهارم و بیست و پنجم شدند.

از دیگر نتایج قایقرانان کشورمان در این روز می‌توان به حذف عادل مجللی و شاهو ناصری در کانو کانادایی اشاره کرد. آرزو معتمدی هم در ماده 200 متر با ایستادن در رده نهم مرحله نیمه نهایی از راهیابی به مراحل بالاتر بازماند. همین قایقران کشورمان در ماده 500 متر و در فینال گروه C با ایستادن در رده هفتم در مجموع کل مسابقات عنوان بیست و پنجم را از آن خود کرد.

رقابت‌های قایقرانی کاپ دوی آب‌های آرام جهان از اول تا سوم خردادماه در شهر "راچیچ" جمهوری چک برگزار شد. تیم قایقرانی کشورمان فردا این کشور را به مقصد آلمان برای حضور در مسابقات کاپ سه قایقرانی جهان ترک می‌کند.

کدخبر : 90030308

تاریخ: 1390/3/10
موضوع: ورزش زنان
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: