برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

در دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال بانوان آمریکا در 2 بازی ژاپن را شکست داد

اندازه قلم: در دیدارهای تدارکاتی

تیم ملی فوتبال بانوان آمریکا در 2 بازی ژاپن را شکست داد

تیم ملی فوتبال بانوان آمریکا که خود را برای رقابت‌های جام‌جهانی آلمان در تیرماه آماده می‌کند، در دیداری دوستانه با نتیجه 2 بر صفر بر ژاپن، تیم چهارم فوتبال بانوان جهان غلبه کرد.
گل‌های نیمه اول ابی ومباچ و امی رودریگوئز به آمریکا کمک کرد تا در اولین دیدار دوستانه مقابل این تیم به برتری برسد. این اولین مسابقه هوپ سولو، دروازه‌بان تیم ملی آمریکا پس از عمل جراحی شانه در سپتامبر گذشته بود. لیندسی ترپلی در دقایق پایانی مسابقه از ناحیه زانو مصدوم شد و باعث شد تا از همراهی تیم در مسابقات جام‌جهانی آلمان محروم شود.

در دیدار تدارکاتی دوم میان این دو تیم باز هم آمریکا موفق شد با نتیجه 2 بر صفر و با گل‌های امی رودریگوئز و هیثر او ریلی تیم میهمان را شکست دهد. ژاپن هم فرصت‌های کمی در این دیدار نداشت و از مهره‌هایی چون مانا ایوابوچی و شینوبو اونو سود می‌برد. این پیروزی رکورد 50 بازی بدون شکست در خانه را برای تیم آمریکا به ارمغان آورد.
2 پیروزی در این 2 دیدار خیال پایا ساندهیج، سرمربی تیم ملی آمریکا را آسوده کرد، این تیم ماه گذشته در لندن با نتیجه 2 بر یک مقابل انگلیس شکست‌خورده بود.

ساندهیج در این باره اظهار داشت: با نگاه کردن به 4 گلی که در این 2 دیدار مقابل ژاپن به ثمر رساندیم، اعتماد به نفس خوبی کسب کردیم. نیمه اول دومین مسابقه ما از سرعت کمی برخوردار بود. روش بسیار مستقیم تیم را نمی‌پسندیدم و حمله را تغییر ندادیم؛ اما در میانه دو نیمه در این خصوص با بازیکنان صحبت کردم و در نیمه دوم شاهد بازی متفاوتی از سوی بازیکنان بودیم.
تیم ملی آمریکا در گروه C جام جهانی با تیم‌های کلمبیا، کره‌شمالی و سوئد هم‌گروه است؛ در حالی که ژاپن در گروه انگلیس، مکزیک و نیوزیلند در گروه B قرار دارد.

کدخبر : 90030114

تاریخ: 1390/3/10
موضوع: ورزش زنان
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: