برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

بازار سیاه بلیت، پیش‌بینی بازی توسط انزلی‌چی‌ها و فروش پیراهن‌های قایقران

بلیت دیدار برگشت فینال جام حذفی ایران با 5 برابر قیمت معمول در بیرون ورزشگاه تختی انزلی به فروش می‌رسد.
دیدار برگشت فینال جام حذفی ایران از ساعت 17 امروز در حالی در انزلی و بین تیم‌های ملوان و پرسپولیس برگزار می‌شود که از ساعت‌ها قبل بلیت این دیدار به پایان رسیده و سکوهای ورزشگاه مملو از جمعیت علاقمندان به فوتبال است.
نکته جالب اینکه با به پایان رسیدن فروش بلیت مسابقه، بازار سیاه بلیت به راه افتاده و پشت در ورزشگاه قیمت بلیت‌ها تا 10 هزار تومان که 5 برابر قیمت معمول است به فروش می‌رسد.

* ازدحام شدیدی در ورزشگاه تختی انزلی و راه‌های ورودی به وجود آمده است که همین موضوع باعث شده تا افرادی که قصد ورود یا خروج از ورزشگاه تختی را دارند با دردسر مواجه شوند.

*موتورسواران طرفدار ملوان در سطح شهر در حال موتورسواری هستند که هر کدام از آنها پرچم‌های تیم خود را در دست دارند و شور و هیجان خاصی شهر را فرا گرفته است.

*پشت ماشین انزلی‌چی‌ها نتیجه 2 بر صفر به سود ملوان پیش‌بینی شده که با این نتیجه با توجه به نتیجه 4 بر 2 دیدار رفت، ملوان قهرمانی جام حذفی ایران می‌شود.

*لباس‌های شماره 9 ملوان که متعلق به سیروس قایقران، اسطوره فوتبال ملوان است مقابل در ورزشگاه به فروش می‌رسد.

*خیابان ژاندارمری که منتهی به ورزشگاه تختی می‌شود، بسته شده است و فقط مردم پیاده می‌توانند در آن تردد کنند، ضمن اینکه مأموران راهنمایی و رانندگی بر تردد خودروها نظارت ویژه‌ای دارند.

*قرار است در میدان امام انزلی با تعبیه یک اسکوربورد دیدار فینال جام حذفی به صورت مستقیم پخش شود که بر همین اساس از مردمی که موفق به ورود به ورزشگاه نشده‌اند دعوت شده تا با حضور در میدان امام این بازی را تماشا کنند.

*صف‌های آبخوری درون ورزشگاه به بیش از 40 متر می‌رسد.

*خبرنگاران با دردسرهای خاص خود وارد ورزشگاه تختی شدند.
تاریخ: 1390/3/20
موضوع: فوتبال
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: