برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تیمی که قهرمانی می‌خواهد باید تمام رقبا را شکست دهد صالح: اسیر اشتباهات فوتبالی نشویم روی سکوی جهانی خواهیم رفت

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی فوتبال 7 نفره گفت: اگر در مسابقات جهانی هلند اسیر اشتباهات فوتبالی نشویم، روی یکی از سکوهای برتر قرار خواهیم گرفت.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، نشست خبری کادر فنی تیم ملی فوتبال 7 نفره پیش از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان 2011 هلند در فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار شد که مسئولان و مربیان به تشریح برنامه‌ها و اهداف خود برای حضور در این مسابقات پرداختند.

حسین صالح، سرمربی این تیم درباره برنامه‌های آماده‌سازی فوتبالیست‌های CP، گفت: 30 نفر را به مرحله نهایی اردوهای تیم ملی دعوت کردیم که 16 نفر به آخرین اردو راه پیدا کردند و در نهایت با 12 بازیکن عازم هلند خواهیم شد. تاکنون 10 اردو را در 88 روز برگزار کردیم که 164 نفر در آن حاضر بودند. 5 اردو را در تهران، 2 اردو در کیش و یک اردو را در رشت و مشهد داشته‌ایم و در حال حاضر در آخرین اردو در کمپ تیم‌های ملی فوتبال هستیم.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه تیم ملی در مسابقات قهرمانی 2011 هلند، گفت: تمرینات و اردوهای خوبی را برگزار کردیم و زحمات زیادی کشیده‌ایم. 16 تیمی که جواز حضور در این مرحله را کسب کرده‌اند همه از بهترین‌های جهان و المپیک هستند. اگر اسیر اشتباهات فوتبالی نشویم روی یکی از سکوهای سه‌گانه جهان قرار خواهیم گرفت.

سرمربی تیم ملی فوتبال 7 نفره در مورد شناختش از تیم‌های هم‌گروه ایران گفت: متاسفانه با تمام تلاشی که کردیم موفق نشدم برای دیدن بازی‌های تیم‌های اروپایی که رقبای اصلی ما را تشکیل می‌دهند به تورنمنت‌های آنها اعزام شوم؛ اما سعی کردیم با همین شناخت نسبی که داریم کار را پیش ببریم. از ژاپن چون در آسیا با آنها چندین بار بازی کردیم شناخت خوبی داریم، با آمریکا هم 2 بار بازی کردیم که هر 2 مرتبه به پیروزی رسیده‌ایم، اما تیم آنها نسبت به آخرین بازی پیشرفت خوبی داشته است.
صالح افزود: شاید سخت‌ترین حریف ما در مرحله گروهی ایرلند باشد که رده ششم این رشته را در اختیار دارد. آنها فوتبال را فیزیکی بازی می‌کنند و حریف خطرناکی هستند، اما معتقدم تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید تمام رقبای خود را شکست دهد. با تمام قدرت حتی مقابل ژاپن ظاهر خوهیم شد. تیمی را روانه مسابقات کرده‌ایم که با ترکیب‌های مختلف تا فینال پیش برویم.

وی ادامه داد: بالا بردن آمادگی جسمی بازیکنان یکی از اهداف اصلی ما در اردوها بوده است به همین منظور به طور مرتب بازیکنان را در آکادمی ملی المپیک مورد آزمایشات جسمانی مختلف قرار می‌دادیم. در این مدت 20 دیدار دوستانه با تیم‌های مختلف باشگاهی افراد سالم در لیگ‌های دسته اول و دوم برگزار کردیم که نتایج خوبی برای ما دربرداشت. از طرفی در نظر داریم در فاصله باقیمانده تا پارالمپیک لندن 20 دیدار دوستانه دیگر را در برنامه قرار دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال 7 نفره تصریح کرد: در بازی‌هایی که انجام دادیم با توجه به شرایط جسمانی بازیکنان سعی شد که با تیم‌هایی بازی کنیم که از قدرت لازم برخوردار باشند و شبیه آن چیزی که در فوتبال 11 نفره اتفاق می‌افتد عمل کنیم چون این رشته تلفیقی از فوتسال و فوتبال چمنی است. حتی برخی از اوقات مربیان تیم‌هایی که با آنها بازی می‌کردیم از قدرت این بازیکنان شگفت‌زده می‌شدند.

جام جهانی فوتبال 7 نفره 27 خرداد تا 11 تیر در هلند برگزار می‌شود که تیم ملی کشورمان در گروه D با ایرلند، آمریکا و ژاپن هم‌گروه است. ایران عنوان نایب قهرمانی دوره گذشته و برنز پارالمپیک پکن را در کارنامه دارد.
انتهای پیام/

تاریخ: 1390/3/21
موضوع: فوتبال
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: