برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

جویباری:راگبی مازندران اسیر نابسامانی است/ فدراسیون پاسخگو باشد

ساری - خبرگزاری مهر: رئیس اسبق هیئت راگبی مازندران با انتقاد شدید از نابسامانی های موجود در هیئت ورزش های انجمنی مازندران گفت: فدراسیون ورزش های انجمنی پاسخگوی پتانسیل سوخته راگبی مازندران باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جویباری پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در ساری افزود: هیئت راگبی آخرین هیئتی بود که در مازندران آغاز به کار و از اسفند 87 تا 89 فعالیت کرد.

وی ادامه داد: اواخر بهمن ماه سال گذشته به دلایلی نامعلوم فدراسیون راگبی منحل شد و با گذشت چهار ماه هنوز ورزشکاران چهار رشته سافت بال، راگبی، کریکت و بیس بال در سرگردانی محض به سر می برند.

مشاور فرهنگی و ورزشی مدیر کل اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به انتقال کلیه امکانات ورزشی و اداری هیئت راگبی استان به هیئت ورزش های انجمنی مازندران افزود: نسبت به چهار رشته مذکور بی تفاوت نیستیم و هر روز اخبار مریوط به این رشته ها را در استان رصد می کنیم.

مشاور مدیرکل تربیت بدنی مازندران از مسئولان ارشد فدراسیون ورزش های انجمنی خواست نسبت به وضعیت ورزشکاران راگبی مازندران پاسخگو باشند.

جویباری با اشاره به کسب مقام چهارم راگبی استان در آخرین دوره المپیاد ورزشی ایرانیان در رشته راگبی، پتانسیل بسیار بالای راگبی مازندران را یادآور شد و گفت: با توجه به افتخارات کسب شده هیئت در مدت بسیار کوتاه از راه اندازی، پسندیده است مسئولان مربوطه نسبت به رفع مشکلات راگبی در مازندران جدیت بیشتری داشته باشند.

وی تاکید کرد: به فدراسیون ورزش های انجمنی هشدار می دهیم هرچه سریعتر نسبت به رفع مشکلات ورزشکاران راگبی استان اقدام کنند که در غیر این صورت مسئولیت هرز رفتن استعدادهای این مرز و بوم فقط و فقط به عهده آنها خواهد بود. 


تاریخ: 1390/3/22
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: