برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

«تمرینات ایروبیک در آب» به زودی در بازار نشر

عضو هیات علمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب، از پایان زودهنگام ترجمه کتاب «تمرینات ایروبیک در آب» و چاپ آن تا چند ماه آینده خبر داد.دکتر حمید طباطبایی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار داشت: «تمرینات ایروبیک در آب» اثری است که در دست ترجمه دارم و بخش عمده‌ای از ان را به پایان رسانده‌ام. این کتاب بیان‌کننده مباحث تمرین‌درمانی و نقش و تأثیر آن در آب و همچنین تاثیر روش‌های تمرینی ایروبیک بر سیستم قلبی ـ عروقی و عضلات بدن است.

مدرس دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب همچنین درباره دو اثر تازه منتشر شده‌اش گفت: کتاب‌های «اطلس عضلات اسکلتی» و «حرکت‌شناسی» جدیدترین آثارر من محسوی می‌شوند که به ترتیب از سوی نشر علم و حرکت و نشر ورزش منتشر در سال جاری به بازار نشر عرضه شده‌اند. 

به گفته وی، «اطلس عضلات اسکلتی» اثری کاربردی است که توسط «رابرت جی، استون» و «جودیت ای. استون» نگارش شده و من ویراست ششم آن را که آخرین ویرایش این اثر از سوی نویسندگانش محسوب می‌شود و انتشارات «مک گروهیل» آن را منتشر کرده، ترجمه کرده‌ام.

طباطبایی اضافه کرد: مولفان در این ویرایش تصاویر را به صورت سیاه و سفید طراحی کرده‌اند تا مخاطبان برای یادگیری بهتر، عضلات را رنگ‌آمیزی کنند. همچنین آناتومی و نکاتی از حرکت‌شناسی برای درک و فهم بهتر از مطالب اثر نیز در ابتدای آن بیان شده است. 

وی درباره دیگر اثرش اظهار داشت: کتاب «حرکت‌شناسی» اثر «آر. تی. فلویو» تغییراتی را کشف شده در عملکرد برخی عضلات و ارتباط‌های عصبی آنها را بیان می‌کند.
تاریخ: 1390/3/24
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: