برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سرمربی تیم اسکیت هاکی:قدرتمندترین تیم ایران به ایتالیا می‎رود/ بازیکنان حقوق نگرفته‌اند اما آماده‌اند

حامد صدقی، سرمربی تیم ملی اسکیت هاکی کشورمان از شرایط این تیم در آستانه رقابت‎های جام جهانی ابراز رضایت کرد و گفت: قدرتمندترین تیم تاریخ اسکیت ایران به ایتالیا اعزام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد صدقی در نشست خبری امروز شنبه فدراسیون اسکیت با اشاره به وضعیت تیم اعزامی اسکیت هاکی به مسابقات جام جهانی ایتالیا اظهارداشت: تا سال گذشته اردوهای تیم ملی به صورت غیرمتمرکز برگزار می‎شد اما از امسال این اردوها به صورت متمرکز دنبال شد. در کل اینکه تیم بی نهایت آماده‎ای در اختیار داریم.

وی با اشاره به اینکه به دلیل مشکلات مالی بازیکنان خیلی اوقات حقوق خود را دریافت نکرده‎اند، تصریح کرد: با این حال آنها به خاطر علاقه‎ای که به تیم ملی کشورشان دارند با انرژی کامل تمرینات را برگزار کردند طوریکه امسال برای رقابت با حریفان جهانی خود آمادگی خوبی دارند.

سرمربی تیم ملی اسکیت هاکی یادآور شد: مسابقات جام جهانی جایی است که در آن روسیه با 200 سال قدمت و آمریکا که سال هاست قهرمان المپیک است، شرکت دارند. با این حال اطمینان دارم که بازیکنان ما زنگ تفریح دیگر تیم‎ها نخواهند بود. حتی برخی بازیکنان ما به قدری آماده هستند که به طور حتم در جریان مسابقات آنها را با دست نشان خواهند داد.

صدقی با یادآوری اینکه سال گذشته تیم نیروهای مسلح اسکیت هم تشکیل شد، تصریح کرد: هیچ بازینی برای همراهی تیم ملی اسکیت هاکی در سفر به ایتالیا مشکل خروجی ندارد حتی بازیکنانی که عضو نیروهای مسلح هستند. این یکی از دلایلی است که باعث شده تیم آماده‎ای داشته باشیم.

وی با اشاره به همگروهی تیم ملی اسکیت هاکی ایران با تیم‎های انگلستان، استرالیا، چین و نامیبیا در گروه C رقابت‎های جام جهانی گفت: امید زیادی داریم که بتوانیم چین را ببریم. این تیم گربه سیاه ما در در آسیاست. ایران در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل همین چین با نتیجه نزدیک شکست خورد و نایب قهرمان شد. البته در آن بازی، میزبانی چین تاثیر زیادی در پیروزی این تیم داشت.

سرمربی تیم ملی اسکیت هاکی ایران ابراز امیداواری کرد که تیمش بتواند مقابل نامیبیا هم صاحب پیروزی شود و در مجموع با عملکرد خوب بتواند نتیجه اعتماد رئیس فدراسیون اسکیت را بدهد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های جام جهانی ایتالیا 19 تا 254 تیرماه برگزار می‌شود. تیم ملی اسکیت هاکی کشورمان 17 تیرماه عازم محل برگزاری این رقابت‎ها می‏شود.


تاریخ: 1390/3/28
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: