برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

به مدت یک هفته/جشنواره بزرگ هفته جهانی المپیک از فردا در تهران آغاز می شود

تهران - خبرگزاری مهر: جشنواره بزرگ هفته جهانی المپیک با همکاری هیئت ورزشهای همگانی استان تهران از دوم تا 10 تیرماه برگزار می شود.

رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اعلام این خبر، افزود: مراسم افتتاحیه این جشنواره فردا( پنج شنبه) از ساعت 8 صبح در محوطه آکادمی ملی المپیک واقع در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

مصطفی نکولعل آزاد افزود: برنامه روز اول با عنوان "المپیک و رسانه" با شرکت کارکنان و خانواده های اصحاب رسانه، برگزار می شود و شامل طناب کشی، ضربات پنالتی، پیاده روی در جاده سلامتی، دو امدادی، دارت، فریزبی و طناب زنی خواهد بود.

وی یادآور شد: این جشنواره روز جمعه که به نام روز "المپیک و طبیعت" نامگذاری شده، از ساعت 6 و 30 دقیقه صبح با کوهروی عمومی در پارک جمشیدیه و با حضور عموم مردم پیگیری می شود و سپس روز شنبه 4 تیرماه از ساعت 5 و 30 دقیقه صبح، ورزش صبحگاهی در روز "المپیک و ورزش برای همه" در پارک ملت انجام خواهد شد.

نکو لعل آزاد ادامه داد: روز یکشنبه 5 تیرماه، در روز "المپیک و دو(بانوان)"، از ساعت 8 صبح شاهد دو بانوان در ورزشگاه آزادی خواهیم بود و روز 6 تیرماه، نمایشگاه عکس و برنامه نقاشی کودکان از ساعت 9 صبح در روز "المپیک و هنر" در کمیته ملی المپیک(موزه المپیک) برپا خواهد بود.

وی افزود: در روز "المپیک و جوانان" که هفتم تیرماه است، برنامه ماهیگیری از ساعت 19 در پارک رازی برقرار است و از ساعت 8 صبح روز 8 تیرماه در جنت آباد و سایر سایتها، شاهد سقوط آزاد و پرش اتوماتیک به مناسبت روز جانبازان و معلولین خواهیم بود.

رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان تهران در مورد برنامه روزهای 9 و 10 تیرماه گفت: روز پنج شنبه از ساعت 17 در پارک پردیسان و در روز "المپیک، خانواده و محیط زیست" عموم خانواده ها می توانند در بازیها و ورزشهای خانوادگی، بازیهای کودکان، طناب کشی، بازیهای بومی و محلی، طناب زنی و فریزبی مشارکت داشته باشند و سرانجام مراسم اختتامیه جشنواره، از ساعت 8 صبح روز جمعه 10 تیرماه در سالن هندبال مجموعه انقلاب انجام خواهد شد که با عنوان "المپیک و دو( آقایان)" اختصاص به دو آقایان دارد.


تاریخ: 1390/4/1
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: