برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

پس از پایان نخستین اردوی تیم ملی هندبال دختران علوی: سطح بازیکنان از آنچه فکر می‌کردم پایین‌تر بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی هندبال دختران نوجوان گفت: با توجه به اینکه بازیکنان سابقه فعالیت در لیگ را نداشتند سطح آنها در اردوی اخیر، از آنچه فکر می‌کردم پایین‌تر بود.


زهرا علوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، پس از برگزاری نخستین مرحله انتخابی تیم ملی نوجوانان دختر برای حضور در مسابقات آسیایی هندبال گفت: سطح بازیکنان از آنچه که فکر می‌کردم پایین‌تر بود. دختران نوجوان به جز دو یا سه بازیکن سابقه حضور در لیگ را ندارند و در آموزشگاه‌ها فعالیت داشته‌اند. آن تعدادی هم که در لیگ بوده‌اند نیمکت نشین هستند، بنابراین سطح بازیکنان پایین بود.
وی ادامه داد: با شروع دور جدید تمرینات از 11 تیر، از 28 بازیکن دعوت شده که 20 بازیکن را انتخاب می‌کنیم و اردوها را به صورت متمرکز با این بازیکنان تا روز اعزام ادامه می‌دهیم تا در نهایت 16 بازیکن انتخاب شوند.
علوی با بیان اینکه تیم ملی نوجوانان برای نخستین بار است تشکیل می‌شود، اظهار داشت: هیچ‌کدام از این بازیکنان سابقه حضور در تیم ملی را نداشته‌اند. ممکن است در مسابقات آسیایی راه سختی را پیش‌رو داشته باشیم اما همه ما تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بهترین نتیجه کسب شود.
سرمربی تیم ملی همچنین با بیان اینکه اردوی جدید در مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد، عنوان کرد: در نظر داشتیم اردوی جدید را در کردستان برگزار کنیم اما شرایط لازم ایجاد نشد. اردوی ما هم با تمرینات مردان ملی‌پوش تداخل پیدا کرده بنابراین نمی‌توانیم در فدراسیون و آکادمی کارمان را دنبال کنیم. احتمالاً اردوی دوم در آزادی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/د

تاریخ: 1390/4/5
موضوع: توپ و تور
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: