برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

در گفت‌وگو با فارس مجیدی: امیدوارم در مسابقات جهانی اسکیت روی سکو برویم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی اسکیت سرعت بزرگسالان گفت: با برگزاری اردوهای منظم و برنامه‌ریزی مناسب امیدوارم امسال در مسابقات جهانی روی سکو برویم.


ابوالفضل مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت برای حضور در مسابقات جهانی کره جنوبی گفت: این اردو با حضور 14 بازیکن در ارومیه برگزار شد و پس از برگزاری تست‌ها 6 بازیکن به اردوی بعدی دعوت شدند.
وی با بیان اینکه در سال 2009 نیز همراه تیم در مسابقات جهانی حضور داشته، اظهار داشت: مسابقات جهانی سطح بالایی دارد البته ما در آن دوره توانستیم به مقام سیزدهمی گروهی و عنوان پنجمی در بخش انفرادی برای نخستین‌بار دست پیدا کنیم. امیدوارم امسال با برنامه‌ریزی‌ها و برگزاری‌ اردوهای منظم به سکو برسیم.
سرمربی تیم ملی اسکیت سرعت اردوی انتخابی را خوب ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: بازیکنان سال‌های گذشته با هدف آشنایی با مسابقات و کسب تجربه در رقابت‌های برون‌مرزی حاضر می‌شدند اما امسال در نظر داریم روی سکو قرار بگیریم. بازیکنان هم‌اکنون تجربه کافی دارند و با برگزاری اردوهای مناسب از آمادگی بالایی برخوردارند رکوردهای اسکیت‌بازان در اردوی انتخابی به رکورد جهانی بسیار نزدیک بود.
مسابقات جهانی اسکیت سرعت بزرگسالان 6 شهریور به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م

تاریخ: 1390/4/6
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: