برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

دوومیدانی قهرمانی آسیا/برنامه رقابت دوندگان ایران در روز نخست مشخص شد

نخستین روز از رقابتهای دوومیدانی قهرمانی آسیا در "کوبه" ژاپن پنجشنبه هفته جاری با مسابقه هشت دوومیدانی کار کشورمان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نوزدهمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا از روز پنجشنبه 16 تیرماه به طور رسمی در استادیوم پارک شهر "کوبه" ژاپن آغاز و به مدت چهار روز پیگیری می شود. در مسابقات روز نخست، 7 ورزشکار مرد و یک دوومیدانی کار زن کشورمان به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

در این روز احسان حدادی و محمود صمیمی در مسابقه پرتاب دیسک شرکت می کنند. احسان حدادی که از ابتدای فصل سال جاری بهترین رکورد را در میان قهرمانان این رشته در قاره آسیا برجای گذاشته فردا شب(به وقت کشور میزبان) برای کسب چهارمین مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیای خود به استادیوم پارک "کوبه" می رود. محمود صمیمی هم برای مدال نقره وبرنز رقابت خواهد کرد.

محمد محسن ربانی دارنده مدال طلای پرش با نیزه هفدهمین دوره این مسابقات هم روز پنجشنبه با رقبای خود مسابقه می دهد.

اما در دوها، قاسمی در دوی سرعت 100 متر، مسلم نیادوست در 1500 متر مقدماتی، هادی رحیمی و سجاد هاشمی هم در ماده 400 متر به مصاف رقبای خود می روند. محمد خزایی هم در ماده 10هزار متر دیگر نماینده کشورمان است. اما در این روز مریم طوسی اولین بانوی دوومیدانی کار ایران است که بر روی پیست تارتان شهر "کوبه" خواهد دوید.

نوزدهمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا از 16 تا 19 تیرماه در استادیوم وزشی پارک شهر "کوبه" ژاپن برگزار می‌شود.


تاریخ: 1390/4/15
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: