برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

دوومیدانی قهرمانی آسیا/هاشمی با محاسبه رکوردش فینالیست شد

در ادامه نخستین روز از رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا در ژاپن، سجاد هاشمی آهنگری با احتساب رکوردش به مرحله فینال دوی 400 متر راه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه نخستین روز از مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در "کوبه" ژاپن سجاد هاشمی آهنگری موفق شد به عنوان اولین دونده راهی مرحله فینال شود. در مسابقات این ماده دوومیدانی کاران در 4 گروه به مصاف حریفان خود رفتند که هاشمی در گروه خود چهارم شد.

با توجه به قانون مسابقات نفرات  برتر هر گروه به طور مستقیم راهی مرحله فینال شده و دو نفر هم با احتساب رکوردشان جواز حضور در مرحله فینال را بدست می آورند. به این ترتیب سجاد هاشمی آهنگری دونده جوان دوی 400 متر کشورمان با ثبت رکورد 46 ثانیه و 79 صدم ثانیه در دور مقدماتی این ماده جواز حضور در مرحله فینال را کسب کرد تا اولین دونده ایران در فینال این ماده باشد. هادی رحیمی دیگر دونده این ماده هم با رکورد 46 ثانیه و 89 صدم ثانیه در گروه خود چهارم شد اما راهی مرحله فینال نشد.

هاشمی روز جمعه در مرحله فینال با 9 دونده دیگر آسیایی برای کسب مدال در دوی 400 متر رقابت خواهد کرد.

پیش از این احسان حدادی موفق به کسب مدال طلای قهرمانی آسیا شده بود. رضا قاسمی هم در دوی 100 متر راهی مرحله نیمه نهایی شده است. نخستین روز از این رقابتها در مواد 1500 متر و پرش با نیزه مردان و مقدماتی دوهای سرعت با حضور نمایندگان کشورمان پیگیری خواهد شد.

نوزدهمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا از 16 تا 19 تیرماه در "کوبه" ژاپن برگزار می شود.


 
تاریخ: 1390/4/16
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: