برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اکرمی در گفتگو با مهر:ربانی باید به فکر کسب سهمیه المپیک لندن باشد

قم - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: ورزشکار ارزنده پرش با نیزه قم باید از هم اکنون تلاش خود را برای کسب سهمیه المپیک لندن به کار بگیرد.

ابوالقاسم اکرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نتایج به دست آمده در پیکارهای پرش با نیزه مسابقات دو و میدانی قهرمانی مردان آسیا در ژاپن نشان داد که این ورزشکار با ارزش دو و میدانی قم و کشورمان باید از این به بعد تمام حواس خود را به کسب ورودی المپیک لندن معطوف کند.

وی با اشاره به عدم نتیجه گیری محمدمحسن ربانی در پیکارهای پرش با نیزه قهرمانی دو و میدانی مردان آسیا در کوبه ژاپن، ادامه داد: سطح رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی آسیا و به خصوص مسابقات رشته پرش با نیزه بسیار بالا بود و اختلاف نفر نخست رشته پرش با نیزه با میزان رکورد ربانی گویای این مهم است.
رئیس هیئت دو و می‌دانی استان قم اضافه کرد: ربانی برای حضور نوزدهمین دوره پیکارهای دو و می‌دانی قهرمانی رده سنی بزرگسالان مردان آسیا از با شرکت بر‌ترین دو و میدانی کاران قاره کهن برگزار می‌شود، در مسابقات جایزه بزرگ کشور که حکم انتخابی تیم ملی را داشت عملکرد موفقی از خود نشان داد اما در میان ناباوری نتوانست رکورد خود در این رقابت‌ها را در ژاپن به ثبت برساند.
وی یاد آور شد: رکورد ربانی در پیکارهای جایزه بزرگ کشور و انتخابی تیم ملی پنج متر و ۲۰ سانتی‌متر بود اما میزان پرشی که این ورزشکار موفق سال‌های اخیر کشورمان در رشته پرش با نیزه مسابقات قهرمانی آسا به ثبت رساند، ۳۰ سانتی‌متر کمتر بود.
اکرمی عنوان داشت: محمدمحسن ربانی در رشته پرش با نیزه مسابقات دو و می‌دانی قهرمانی مردان آسیا پرشی به میزان چهار متر و ۹۰ سانتی‌متر را در میان ناباوری به ثبت رساند ولی پرش وی ۶۰ سانتی‌متر از قهرمان ژاپنی این رشته کمتر بود.
وی اضافه کرد: در پیکارهای رشته پرش با نیزه رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی مردان آسیا در ژاپن، محمدمحسن ربانی با ثبت رکورد چهار متر و ۹۰ سانتی‌م‌تر به عنوان هشتمی قناعت کرد تا نتواند از عنوان ارزشمندی که در سال ۲۰۰۷ کسب کرده بود، دفاع کند.
رئیس هیئت دو و میدانی استان قم بیان کرد: این ورزشکار پر افتخار در شرایطی با این پرش به جایگاه هشتمی این دوره از رقابت‌های دو و می‌دانی قهرمانی آسیا دست یافت که در این ماده ورزشکاران ژاپن با رکوردهای پنج متر و ۵۰ سانتی‌متر و پنج متر و ۴۰ سانتی‌م‌تر به ترتیب رده‌های اول و دوم را به خود اختصاص دادند تا مدال‌های طلا و نقره پرش با نیزه آسیا در ژاپن بماند، ضمن اینکه پرنده کشور چین با ثبت پرشی به میزان پنج متر و ۴۰ سانتی‌متر عنوان سوم این ماده را کسب کرد.
تاریخ: 1390/4/19
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: