برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مسابقات ارتش‌های جهان - برزیل/والیبالیست‌های ایران برابر فنلاند پیروز شدند

تیم والیبال ایران در اولین مسابقه خود در رقابت‌های ارتش های جهان موفق به پیروزی برابر تیم فنلاند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمین دوره مسابقات نظامیان جهان(سیزم) از روز یکشنبه 26 تیرماه در رشته های بسکتبال، والیبال، والیبال ساحلی، چتربازی، فوتبال، 5گانه، جهت یابی و دوومیدانی از مجموع 20 رشته این رقابتها در "ریودوژانیرو" برزیل آغاز به کار کرد.

تیم والیبال کشورمان در اولین مسابقه خود در چارچوب این رقابت‌ها برابر تیم فنلاند قرار گرفت و مقابل این تیم به برتری رسید.  شاگردان نفرزاده در این مسابقه که یکشنبه شب در برزیل برگزار شد با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسیدند.

در این مسابقه والیبالیست های کشورمان که مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند، ست های دوم، سوم و پنجم را برابر رقیب خود با نتایج (25بر17)، (25 بر 13) و (15 بر 7) با پیروزی پشت سر گذاشتند. تیم فنلاند هم در ست اول و چهارم با نتیجه (22 بر 25) و (26 بر 28) مقابل ایران پیروز شده بود.

والیبالیست های ایران در مسابقات ارتش های جهان در گروه دوم با تیم های هند، کانادا، چین، فنلاند و آلمان هم گروه هستند که در روز نخست این مسابقات تیم آلمان 3 بر صفر تیم کانادا را شکست داد و تیم چین هم با همین نتیجه برابر تیم هند به پیروزی رسید.

در ادامه این مسابقات، دوشنبه شب تیم ایران با تیم هند مسابقه می دهد. تیم کانادا به مصاف تیم چین رفته و تیم فنلاند هم مقابل تیم آلمان قرار می گیرد.

پنجمین دوره مسابقات نظامیان جهان (سیزم) از 25 تیرماه تا 2 مردادماه در "ریودوژانیرو" برزیل برگزار می شود. تیم ایران در 6 رشته دوومیدانی، والیبال، تیراندازی، جودو، تکواندو و جهت یابی راهی این مسابقات شده است.


تاریخ: 1390/4/27
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: