برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

با حضور هزاران نفر؛مراسم تشییع پیکر مرحوم داداشی در کرج آغاز شد

کرج - خبرگزاری مهر: مراسم تشییع پیکر "روح الله داداشی" قهرمان رقابتهای قوی ترین مردان ایران با حضور گسترده ورزشکاران، مردم و مسئولان استانی و کشوری در کرج آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با انتشار خبر قتل مرحوم داداشی ورزشکارنام آور کشور از شامگاه گذشته منزل این مرحوم مملو از ورزشکاران و مردمی بود که وی را از نزدیک می شناختند و ضایعه تاسف بار کشته شدن وی آنها را به محل زندگی وی برای دلجویی از خانواده اش کشانده بود.

از شب گذشته تا کنون ورزشکاران زیادی از سراسر کشور و به ویژه استانهای تهران و البرز خود را برای شرکت در مراسم تشییع جنازه مرحوم داداشی به کرج رساندند.

در حال حاضر، جمعیتی بالغ بر دو هزار نفر در محدوده منزل مرحوم داداشی برای تشییع پیکر این ورزشکار تجمع کرده اند.

در این مراسم شمار زیادی از مسئولان ورزش کشور به همراه مسئولان استانی نیز حضور دارند.

قرار است پیکر مرحوم داداشی پس از تشییع از مقابل منزل وی در خیابان ایرانیان حصارک برای خاکسپاری به  محل امامزاده  محمد (ص) منتقل شود.

 مرحوم داداشی شامگاه شنبه در درگیری با اشرار به قتل رسید.

روح الله داداشی متولد سال 1360 بود و در دوران فعالیت ورزشی خود ۷ دوره قهرمانی کرج ، ۲ دوره قهرمانی تهران ، ۲ دوره قهرمان ایرانی در رشته پرورش اندام و در قویترین مردان یک دوره چهارم ایران، ۲ دوره سوم ایران یک دوره قهرمانی کشور، ۲ دوره قویترین مردان آهنین، یک دوره سوم جهان و یک دوره اول جهان را در کارنامه داشت.
 


تاریخ: 1390/4/27
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: