برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

یک ورزشکار دیگر جان باخت

صادق شیخ زاده، قهرمان پرس سینه کشور جان باخت که دلیل آن هنوز مشخص نشده است.

مسوول کمیته پرس سینه هیات پرورش اندام و بدن سازی خوزستان با تایید خبر مرگ صادق شیخ زاده قهرمان پرس سینه کشور گفت: طبق آن چیزی که از مربی و خانواده او شنیدم، این ورزشکار سه چهار روز پس از انجام مسابقات قهرمانی ایران به همراه دوستانش برای تفریح به بیشه پوران می رود که در هنگام خواب از دماغش خون آمده و فوت کرده است.

آفتاب ، عباس ملا اظهار کرد: این موضوع هیچ ارتباطی به وزنه زدن او نداشت. البته این احتمال وجود دارد که او در مسابقات از مکمل های غیراستاندارد یا غیرمجاز استفاده کرده باشد.

وی بیان کرد: متاسفانه ورزشکاران ما پیش از این که وارد مسابقات شوند به لحاظ بدنی و اطمینان از سلامتی خود تست های لازم را انجام نمی دهند و این موضوع باعث خطراتی برای آن ها می شود.

مسوول کمیته پرس سینه هیات پرورش اندام و بدن سازی خوزستان افزود: شیخ زاده از قهرمانان جوان استان بود و اخیرا هم در مسابقات کشوری نایب قهرمان شد. حادثه ای که برای این ورزشکار و دیگر قهرمان کشورمان روح اله داداشی در این هفته اتفاق افتاد، بسیار دلخراش بود.

وی گفت: پزشکی قانونی هنوز دقیقا علت مرگ شیخ زاده را اعلام نکرده است. قرار است روز شنبه علت مرگ او مشخص شود.

در هفته گذشته روح الله داداشی قویترین مرد ایران، زهرا فرجی عضو تیم ملی قایقرانی، رضا کریم پور عضو تیم ملی تیراندازی ، علی رضایی رئیس هیئت والیبال استان کرمان و لیلا اسفندیاری قهرمان کوه نوردی جان به جان آفرین تسلیم کرده بودند.

تاریخ: 1390/5/3
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: