برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مهرعلیزاده در بنگلادش:رشد ورزش زورخانه‌ای در آسیا قابل توجه است

رئیس فدراسیون بین المللی ورزش زورخانه ای گفت: حضور بیش از بیش از 100 ورزشکار در مسابقات بنگلادش نشان می دهد سرعت رشد زورخانه در آسیا، قابل توجه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن مهرعلیزاده و سیدامیرحسینی رئیس و دبیرکل فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای در نشست با خبرنگاران بنگلادشی که روز چهارشنبه در سالن کنفرانس استادیوم ملی داکا برگزار شد در توضیحاتی به معرفی ویژگی های این رشته و فرایند تشکیل فدراسیون پرداختند.

رئیس فدراسیون  بین المللی ورزش های زورخانه ای با اشاره به نحوه تشکیل این نهاد بین المللی گفت: بعد از 6 سال تلاشِ IZSF، این رشته در 62 کشور جهان معرفی شده و فعال است.   مهرعلیزاده افزود: حضور بیش از بیش از 100 ورزشکار در این رویداد نشان می دهد سرعت رشد زورخانه در آسیا، قابل توجه بوده است.   جهان شاه خان وزیر کشتیرانی و رئیس فدراسیون کشتی بنگلادش در پاسخ به سئوالی درباره چرایی میزبانی این رویداد گفت: در میان ورزش های امروزی که بیشتر از جهان غرب آمده اند، زورخانه ورزشی شرقی است و ما فکر می کنیم این ورزش با ویژگی های جسمانی و فرهنگی ما نزدیکی دارد و مورد استقبال مردم قرار می گیرد.   در این نشست نایب رییس کمیته ملی المپیک بنگلادش و عضو کمیته برگزاری این مسابقات نیز گفت: ما تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر سومین دوره مسابقات زورخانه قهرمانی آسیا انجام داده ایم.   سیدامیرحسینی دبیرکل فدراسیون جهانی ورزش های زورخانه ای با اشاره به برنامه های  IZSF  برای قاره آسیا در سال جاری  گفت: برگزاری دوره های آموزشی و تمرینی، سومین دوره مسابقات بزرگسالان و نخستین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا از برنامه هایی است با تصویب هیات رییسه فدراسیون و با همکاری کنفدراسیون آسیایی ورزش های زورخانه ای برگزار می شود.   سومین دوره مسابقات ورزش های زورخانه ای قهرمانی آسیا از صبح پنج شنبه 6 تا شنبه 8 مرداد 1390 در استادیوم مرکزی داکا با حضور 110 ورزشکار از 11 کشور آسیایی در حال برگزاری است.
تاریخ: 1390/5/7
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: