برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اختصاصی90/گفت‌وگوی 90 با جادوگران معروف لیگ‌برتر !

90: سال‌ها می‌شود که حرف از اینگونه مسایل می‌شد. مسایلی از قبیل: بوسه بر تیرک دروازه برای بسته ماندن، دعانویسی در ساق پا برای گلزنی، رفت و آمد به منزل فالگیر زن برای فیکس شدن، رفت و آمد چند مربی به منزل رمال برای فرار از سقوط و یا کسب سهمیه و ... تمامی این مسایل باعث شد تا دست به کار شویم و با 2 تن از افرادی که رفت و آمد فوتبالیست‌ها به محل کار آنها بیشتر از سایر همکارانشان بوده است گفتگو کنیم.

متاسفانه اجازه پیدا نکردیم تا اسامی این دو نفر را به طور کامل بنویسیم و با توجه به درخواست آنها از نوشتن اسامی تیم‌ها و بازیکنان در ارتباط با آنها نیز معذوریم.

آقای «ک.الف» و خانم «م.ک» پس از کش و قوس های فراوان قبول کردند تا تحت شرایط بالا پای گفتگو با 90 بنشینند. البته ذکر این نکته ضروری است که مصاحبه با این دو به صورت مستقل انجام شده، اما به علت پرسیدن سئوالات مشترک جوابها کنار هم می‌آید.

90: بالاخره توانستیم گفتگویی با شما داشته باشیم ...

«م.الف» به هر حال جو را به گونه‌ای کرده‌اند که اجازه بیان به افراد امثال ما داده نمی‌شود! در کشورهایی مثل چین و شیلی و کشورهای آمریکای لاتین، روانشناسی از طریق طالع بینی و فال، به صورتی آکادمیک تدریس می‌شود.

«ک.الف»: خودم علاقه‌ای برای مطرح شدن اسمم ندارم. این کار چیزی جز درد سر برایم ندارد.

90: شما حرف از تدریس طالع بینی می‌زنید اما فکر نمی‌کنم خودتان این مراحل را طی کرده باشید.

«م.ک» شاید سرکلاس‌هایشان نرفته باشم، اما از طریق CD و کتاب با چنین روش‌هایی‌ آشنایی کامل دارم.

90: در مورد فال بینی در فوتبال هم، صاحب علم هستید؟

«م.ک»: برای فوتبال، فالی وجود ندارد. فال و طالعی که در یک دوره زمانی کوتاه مدت یا بلندمدت در سرنوشت یک فرد حقیقی یا حقوقی است را بیان می‌کنیم.

«ک.الف»: من در زمینه فال بینی از روی کف دست و مسایلی از این قبیل، کاری ندارم! فقط می‌توانم از طریق انر‍ژی درمانی، فرد یا گروه موردنظر را برای ایجاد شرایط مورد درخواست خودشان مهیا کنم. به هر حال انرژی درمانی، مقوله بسیار مهمی است که در دنیای علم امروز، کاملا به اثبات رسیده است. اما متاسفانه در بسیاری از مسایلی که در کشورمان مربوط به این علم می‌شود، از آن به عنوان شعبده بازی یا رمالی بیان می‌گردد.

90: چرا افرادی هم که با شما کار می‌کنند از بیان این موضوع، ‌هراس دارند؟

«م.ک»: به خاطر جو حاکم.

«ک.الف»: به هر حال هرکس مختار است که مسایل شخصی خودش را بیان کند. آنها نیز شاید دلایلی را دارند که علاقه‌ای به بیان آن ندارند.

90: اما در دنیا هم چنین هراسی در بین بازیکنان و مربیان وجود دارد.

«م.ک»: قبول دارم اما در آنجا کمی اوضاع متفاوت است. یکی از دوستان من در کشور شیلی حضور دارد که همکارم نیز هست. او نیز می‌گوید که چنین جوی وجود دارد، اما نه به اندازه ایران.

«ک.الف»: قبول دارم. بحث فقط در مورد فوتبالی‌ها نیست. در مورد تمام اقشار مردم می‌تواند ممکن باشد.

90: قبول دارید انرژی درمانی با طالع بینی کاملا فرق دارد؟

«م.ک»: من فقط فالگیرم و بس. گاهی هم با توجه به شرایط طالع برای یک فرد می‌توانم راهنمایی‌اش کنم!

«ک.الف»: کاملا دو مقوله جدا از هم هستند. اما باید قبول کنیم که هستند و می‌توان افراد را با توجه به شرایط روحی و روانی و همچنین کاری بررسی کنیم.

مثلا فوتبالیست تیم ... مدتی بود که نمی‌توانست گلزنی کند. وقتی به ما مراجعه کرد او را از انرژی منفی تخلیه کردیم و با صحبت‌ها و راهکارهای مربوطه، به شرایط اولیه بازگرداندیم. او هم توانست در بقیه بازی‌ها عملکرد قابل قبولی ارایه دهد.

90: منظورتان از دادن راهنمایی و ارایه راهکارها چیست؟

«م.ک»: ببینید باید برای حل یک مشکل، فرد را ابتدا از لحاظ روحی، آماده کرد. فردی که آمادگی روحی داشته باشد می‌توانیم روش لازم برای حل مشکلاتش ارایه دهیم.

«ک.الف»: یک فرد می‌خواهد بعضی اوقات،‌کاری را برای تغییر شیوه زندگی و حتی تغییر افکارش انجام دهد، اما برایش مقدور نیست. یعنی روش این کار را نمی‌داند. مثلا یک بیمار می‌داند بیمار است، اما نمی‌داند راه درمانش چیست. وقتی فرد مراجعه می‌کند برای درمان، بنده نیز وظیفه دارم این کار را انجام دهم. خیلی اوقات شده که نتوانستم کاری انجام دهم و فرد را انرژی درمانی کنم.

90: تا به حال شده بازیکنی طلسم شده باشد و شما رفع طلسمش کنید؟

«ک.الف» تا دلتان بخواهد! یادم می‌آید بازیکن تیم فوتبال که 33 سالش بود پیش من آمد و گفت که فردی مرا طلسم کرده است و از روی دشمنی دست به هرکاری می‌زند تا من موفق نشوم. من هم او را که به شدت دچار تشویش و اضطراب شده بود، از طریق یوگا آرام کردم و سپس مسئله‌اش را مورد بررسی قرار دادم. در طالعش بیان شد که به راستی فردی با وی دشمنی دارد و دست به هر کاری می‌زند تا وی در مسایل کاری‌اش که مربوط به فوتبال می‌شد، موفق ظاهر نشود. من نیز از طریق روش مختص به خود طلسم او را شکستم که خوشبختانه جواب داد.

90: روش‌تان را تا حدودی بیان می‌کنید

«م.ک»: روش‌های مختلفی وجود دارد. مثلا با استفاده از یک سری جملات که در برگه‌ای می‌نویسیم و یا تغذیه‌اش را تغییر می‌دهیم و ... او را برای این طلسم شکنی، کمک می‌کنیم.

یادم هست به یک بازیکن گفتم حدود چند گرم از پودر سنگ کمیابی را بخورد تا طلسمش شکسته شود.

90: کدام تیم فوتبالی بیشتر به شما مراجعه می‌کند؟

«م.ک»: از بیان اینکه کدام تیم بیشتر با من همکاری می‌کند معذورم. به این موضوع که تیم‌هایی برای حل مشکلشان در ارتباط با من هستند اکتفا کنید.

«ک.الف»: نمی‌توانم بگویم.

90: یکی از راههای درمانتان، پر کردن بطری‌های آب معدنی است؟

«م.ک»: تا به حال این پیشنهاد را نداده‌ام. راههای بسیاری برای حل یک موضوع وجود دارد.

«ک.الف»: اگر بخواهیم به هر کدام از موارد حل معضل یک تیم یا یک نفر شاید چندین صفحه روزنامه، طول بکشد! هر مسئله‌ای، ‌برای حلش سیر و سلوکی دارد. گاهی باید به بازیکن بطری آب داد تا بنوشد و گاهی باید به مربی گفت که برای گرفتن انرژی از راه دور، در جیبش نامه بگذارد!

مهدی مرتضویان

تاریخ: 1390/5/8
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: