برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

احتمال رفتن روی سکو ضعیف است نیک‌مهر: امیدوارم بین 10 تیم برتر اسکیت سرعت جوانان جهان قرار بگیریم

خبرگزاری فارس: مربی تیم ملی اسکیت سرعت جوانان در خصوص مسابقات جهانی کره‌جنوبی گفت: احتمال رفتن روی سکو ضعیف است اما امیدوارم در بین 10 تیم برتر قرار بگیریم.


مسعود نیک‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص آمادگی ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات جهانی اسکیت در کره‌جنوبی گفت: تا کنون مسابقات انتخابی برای تیم ملی برگزار شده و رکوردها خوب و قابل توجه بوده است. تعدادی از اسکیت‌بازان توانستند رکوردهای لیگ را جابه‌جا کنند و این بسیار امیدبخش است.
وی با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی در زنجان، اظهار داشت: بازیکنان در پیست 400 متر زنجان تمرینات خود را تا 15 مرداد ادامه می‌دهند و پس از بازگشت به تهران، آخرین اردو را تا زمان اعزام به مسابقات که 2 شهریور است به طور مداوم ادامه خواهند داد.
مربی تیم ملی اسکیت سرعت جوانان در خصوص پیش‌بینی جایگاه ایران در این رقابت‌ها عنوان کرد: احتمال رفتن روی سکو بسیار ضعیف است. تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا جایگاه تیمی را چند پله ارتقاء دهیم. امیدواریم که بتوانیم در بین 10 تیم برتر جهان قرار بگیریم. مهمترین رقیبان ما در این مسابقات حریفان آسیایی هستند.
نیک‌مهر همچنین در خصوص مشکلات مالی فدراسیون گفت: مشکلات مالی همیشه گریبانگیر ما است. مسئولان ورزش هنوز آن چیزی را که توقع داریم به ما نداده‌اند. با فقر مالی به این مسابقات اعزام می‌شویم، اما امیدورام نتیجه مطلوبی را کسب کنیم.
انتهای پیام/م

تاریخ: 1390/5/14
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: