برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

در گفت‌وگو با فارس احمدبیگی: انتظار کسب مدال از بانوان اسکیت‌باز هنوز زود است

خبرگزاری فارس: مربی تیم ملی اسکیت سرعت بزرگسالان گفت: هنوز زود است که از بانوان انتظار مدال داشته باشیم گرچه آنها تلاش خود را می‌کنند.


هدی احمدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص وضعیت تیم ملی اسکیت سرعت بانوان برای حضور در مسابقات جهانی کره‌جنوبی گفت: تمرینات ما در هر 2 رده سنی از 15 مرداد آغاز شده و به صورت مداوم تا اول شهریور در آکادمی ملی المپیک ادامه خواهد داشت. 2 شهریور نیز روز اعزام است. سه بازیکن در رده سنی بزرگسالان و پنج بازیکن در رده سنی جوانان به این مسابقات اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه انتظار کسب مدال برای بانوان زود است، اظهار داشت: با توجه به سابقه تشکیل فدراسیون اسکیت ایران هنوز زود است که از بانوان انتظار مدال داشته باشیم. اگر به سابقه 25 ساله و امکانات کره نگاه کنیم سخت است که از بانوان توقع مدال داشته باشیم اما آنها همه تلاش خود را به کار می‌گیرند تا جایگاه‌ خود را نسبت به دوره گذشته تغییر دهند.

مربی تیم ملی بزرگسالان در خصوص مهمترین حریفان ایران در این مسابقات عنوان کرد: رده‌های سنی تغییر کرده، به همین دلیل تیم‌ها را نمی‌شناسیم و نمی‌دانیم که چه نفراتی را در ترکیب‌شان اضافه کرده‌اند اما همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا نتیجه‌ای مطلوب به دست آوریم. آسیایی‌ها از جمله کره‌جنوبی و تایوان و همچنین دیگر کشورهای جهان مانند کلمبیا، ایتالیا، فرانسه و آمریکا که سابقه زیادی در این رشته دارند مهمترین حریفان ما به شمار می‌روند.

نگین دادخواه، فتانه رضوانی‌راد و ماهرخ پدری در رده سنی بزرگسالان، نیلوفر مردانی، فرناز کوه‌شکاف، شقایق امامی، یکتا محسنی و مریم مراوده در رده سنی جوانان، تیم ملی ایران را برای حضور در مسابقات جهانی کره‌جنوبی که از 6 شهریور آغاز می‌شود همراهی می‌کنند.
انتهای پیام/د

تاریخ: 1390/5/22
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: