برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

آقا صمد،سریالهای ماورایی بعد افطار را تماشا نکن!

خدایا یک کاری کن که این آدم‌ها بالاخره به یک بلوغ شخصیتی برسند و باخت خودشان را گردن این و آن نیندازند و «مثل یه مرد» باخت را گردن بگیرند

استقلال جوان ارگان طرفداری باشگاه استقلال امروز در مطلب طنزگونه پاسخ صمد مرفاوی مبنی بر استفاده پرویزمظلومی از سحر و جادو را داد. این مطلب در ستونی به نام رادیوپاتوق نگاشته شده است:

با عنایت به اینکه جناب صمد مرفاوی پس از باختن مقابل ما فرموده‌اند که استقلال بازی را با تقلب برد و با در نظر گرفتن اینکه ایشان هم‌اکنون از سه بازی فقط یک امتیاز گرفته‌اند که این نشان می‌دهد ما چقدر لیگ بد و پرتقلبی را داریم (اه، اه، اه!) موارد زیر را برای درس گرفتن کل لیگ منتشر می‌کنیم. امیدواریم برود میخ آهنین در سنگ!

1- خدایا! به مربیان لیگی ما جنبه باخت عطا کن و قفل دهان که قبل از آنکه بخواهند اولین توجیهی که به ذهنشان رسید را بیان کنند، دهان‌شان خود به خود قفل گردد! اینطوری برنامه ورزش و مردم هم تبدیل به یک برنامه باکلاس خواهد گردید!

2- خدایا! به مربیان ما – بعضی‌هاشون یا اونا- این قدرت را بده تا چیزی را که می‌توانند تغییر دهند و اگر نتوانستند، لطف کنند بلایی که سر تیم‌شان می‌آید را تحمل کنند و یا اینکه حداقل تاکتیک دفاعی تیم‌شان را درست کنند!

3- خداوندا!‌ به بعضی مربیان بدشانسی که خسرو حیدری برای اولین بار در بازی لیگ جلوی آنها بازی می‌کند و فرهاد مجیدی به آنها گل کاکرویوگایی می‌زند و اسماعیل شریفات تور دروازه‌شان را می‌لرزاند، صبر و تحمل و مس سرچشمه عطا کن که از قعر جدول رهایی یابند!

4- خداوندا لطف کن به بعضی آدم‌ها، بزرگی کردن، بزرگ شدن و بزرگ بودن را عطا کن و یک کاری کن که این آدم‌ها بالاخره به یک بلوغ شخصیتی برسند و باخت خودشان را گردن این و آن نیندازند و «مثل یه مرد» باخت را گردن بگیرند! این آقا دو ساله مربیه هروقت باخته انداخته گردن این و اون... دستمو ول کن...

***

نتیجه اخلاقی: بابا ماوراءالطبیعه! بابا روح! بابا جادوگر! بابا!

نتیجه غیراخلاقی: از مسئولان باشگاه مس کرمان عاجزانه خواستاریم اجازه تماشای سریال‌های ماورایی بعد از افطار را به صمد ندهند! خیلی رویش تأثیر گذاشته!

 

تاریخ: 1390/5/23
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: