برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

با دعوت باشگاه راه آهن؛قلعه‌نویی و دایی در مراسم بزرگداشت روح الله داداشی شرکت می‌کنند

مراسم یادبود مرحوم روح الله داداشی قویترین مرد ایران به همت باشگاه راه آهن و حضور امیرقلعه نویی و علی دایی سه شنبه شب برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه راه‌آهن که با مالکان جدیدش انجام امور فرهنگی را در دستور کار قرارداده است، امشب در مراسم ویژه‌ای با حضور بزرگان ورزش از خانواده مرحوم ناصر حجازی تجلیل خواهد کرد. در این مراسم علی فتح الله زاده سخنرانی خواهد کرد و قرار است علی دایی نیز در گپ و گفتی با مجری برنامه به مرور خاطراتش با حجازی بپردازد.

همچنین براساس برنامه ریزی باشگاه راه آهن قرار است سه شنبه شب مراسم ویژه ای یادبود مرحوم روح الله داداشی قهرمان مسابقات قویترین مردان ایران و جهان از ساعت 22 در محل این باشگاه برگزار شود. در این مراسم نیز بسیاری از قهرمانان پرورش اندام ایران و قویترین مردان ایران، اهالی فوتبال، علی داداشی، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی و علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه آهن حضور خواهند داشت.

باشگاه راه آهن همچنین چهارشنبه شب در مراسمی از آمنه بهرامی تقدیر خواهد کرد و در مراسم جداگانه ای یاد و خاطره مرحوم بابک معصومی کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال ایران را گرامی خواهد داشت.


تاریخ: 1390/5/24
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: