برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

/اخبار انجمن‌های ورزشی/ مرحله سوم اردوی آمادگی تیم ملی سافت‌بال بانوان از 31 مرداد آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: مرحله سوم اردوی آمادگی تیم ملی سافت بال بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، از 31 مرداد ماه جاری آغاز می‌شود.


به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا» و به نقل از فدراسیون انجمن‌های ورزشی، در مرحله نخست، 75 بازیکن حضور داشتند که از این میان، 30 بازیکن به مرحله بعدی راه یافتند.
در پایان مرحله دوم اردوی آماده‌سازی، 20 بازیکن برای حضور در دور سوم انتخاب شدند. مرحله سوم اردو در مجموعه ورزشی آزادی تهران خواهد بود که تا پنجم شهریورماه جاری ادامه خواهد داشت.
تیم‌های ژاپن، کره‌جنوبی، تایوان و چین که در قاره آسیا حرف اول را می‌زنند، حریفان اصلی تیم ایران هستند در حالی‌که تیم بانوان کشورمان برای نخستین بار است که به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند.
مسابقات سافت‌بال بانوان قهرمانی آسیا از 29 شهریور تا هفتم مهرماه سالجاری در تایوان برگزار می‌شود.

* رؤسای کمیته تخصصی راگبی انتخاب شدند
اولین جلسه انجمن راگبی روز گذشته جهت تشکیل کمیته‌های تخصصی این انجمن در محل دفتر انجمن برگزار شد. این جلسه با حضور زهرا ناطقی، نایب‌رئیس بانوان فدراسیون، امیرحسین اکرامی‌فرد، دبیر انجمن، فاطمه نوری، نایب‌رئیس بانوان انجمن و دیگر اعضای این انجمن تشکیل شد. پس از بحث و تبادل نظر در خصوص تشکیل کمیته و فعالیت‌های مهمی که در جهت توسعه و پیشرفت راگبی در کشور نقش دارند تصمیم‌گیری شود.
در این رابطه مهدی حسنعلی، مسئول کمیته آموزش، یاسر واحدیان، مسئول کمیته مسابقات، پدرام بنی‌عامریان، مسئول کمیته مربیان، علیرضا اعرابی، مسئول کمیته داوران، حسین طالب، مسئول کمیته توسعه و ارزیابی، امیر حسین اکرامی‌فرد، مسئول کمیته فنی، هدی محمدجعفر، مسئول تشریفات و بازاریابی و زهرا نوری، مسئول روابط‌عمومی انجمن انتخاب شدند.
همچنین مسئول امور بانوان در کمیته‌های زیر انتخاب شدند:
نرجس شبانی، مسئول آموزش، اعظم شکری، مسئول مسابقات، فاطمه مولایی، مسئول مربیان، فاطمه نوری، مسئول داوران و نرگس لفوتی مسئول توسعه و ارزیابی و مسئول کمیته فنی.

* رینک مخصوص بازی فلوربال از سوی فدراسیون جهانی به صورت رایگان به ایران ارسال شد
رینک مخصوص بازی فلوربال از سوی فدراسیون جهانی این رشته به صورت رایگان به ایران ارسال شد که قرار است به زودی در سالن فرهنگسرای پایداری تهران نصب شود.
درجریان سفر اخیر جان‌لی جی‌وند، دبیر کل فنلاندی فدراسیون جهانی فلوربال به تهران و دیدار با محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی، قول مساعد داده شد که رینک مخصوص به ایران هدیه شود.
این رینک تا هفته آینده به تهران می‌رسد و بلافاصله در سالن مخصوص فرهنگسرای پایداری تهران نصب می شود.
(رینک از جنس فایبر کلاس که ارتفاع آن 50 سانتیمتر است و دورتادور زمین فلوربال نصب می‌شود.)
فدراسیون جهانی فلوربال قول مساعد داده تا دیگر وسایل این رشته را نیز به کشورمان ارسال کند.

* مسابقات دارت جام ریاست جمهوری ویژه کارمندان دولت برگزار می‌شود
مسابقات دارت جام ریاست جمهوری ویژه کارمندان دولت، شهریورماه سالجاری در تهران برگزار خواهد شد.
این مسابقات روزهای 14 و 15 شهریور در مجموعه ورزشی شهید کشوری تهران برگزار می‌شود و کارمندان رسمی، قراردادی و پیمانی استان‌ها (مردان و بانوان) در آن حضور خواهند یافت.
قرار است از هر استان، یک تیم در بخش بانوان و یک تیم در بخش مردان در این مسابقات شرکت کنند.
رقابت‌های بخش بانوان روز 14 شهریور و مردان 15 شهریور برگزار خواهد شد.
بخشنامه مسابقات جام ریاست جمهوری، از سوی انجمن دارت به تمامی استان‌ها ارسال شده و قرار است پس از پایان مهلت ثبت‌نام، اسامی تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها اعلام شود.
انتهای پیام/م

تاریخ: 1390/5/24
کلمات کلیدی: ، ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: