برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

چرا بقیه که مکمل‌ استفاده کردند دچار مشکل نشدند امیرساسان: پاکی کارم مثل روز برایم روشن است

خبرگزاری فارس: پزشک تغذیه تیم‌های ملی کشتی گفت: به هیچ عنوان زیر بار آلوده بودن مکمل‌های تمرینی نمی‌روم و پاکی کارم مثل روز برایم روشن است.


رامین امیر‌ساسان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا» درباره مسایل مطرح شده پیرامون دوپینگ فرنگی‌کار جوان به علت استفاده از مواد نیرو‌زا عنوان کرد: دیواری کوتاه‌تر از ما پیدا نکردند. اگر مواد و مکمل‌هایی که توسط من در اردوها برای ورزشکاران تجویز شده است تنها برای یک نفر بوده و من به تازگی آمدم و آشنایی با مسایل مصرف مکمل و تغذیه ندارم حق با آنهاست.
وی ادامه داد: در شرایطی که سال‌ها در کنار این تیم بوده و هستم و علاوه بر موارد تمرینی، سالم‌ترین مکمل‌ها را با مسئولیت خودم تهیه می‌کنم. تاکنون در طی این سال‌ها حتی یک فقره ناخالصی و مشکلی در این مواد نبوده است.

امیر‌ساسان ادامه داد: موادی که من در قالب مولتی‌ویتامین و مکمل‌ها برای ورزشکاران تجویز می‌کنم در تمام رده‌های سنی مصرف می‌شود و تنها برای یک نفر نیست؛ پس چرا بقیه که این مکمل‌ها را استفاده کردند دچار این مشکل نشدند؟ از طرفی همواره مورد انتقاد برخی از مربیان خصوصی پرورش اندام ورزشکاران بوده‌ام. به هیچ عنوان زیر بار این موضوع نمی‌روم و پاکی کارم مثل روز برایم روشن است.

پزشک تغذیه تیم‌های ملی کشتی گفت: متاسفانه بعضی‌ها فرافکنی می‌کنند اما زیرسوال بردن این مجموعه به این صورت صحیح نیست. شاید خود کشتی‌گیر از روی سهل‌انگاری مرتکب اشتباه شده باشد. البته من با این جملات دلسرد نمی‌شوم، اما انصاف نیست.

وی افزود: تنها این ورزشکار را ساپورت نمی‌کنم بلکه تمام اعضاء تیم‌های ملی زیرنظر ما هستند. طبیعی است که همیشه حاشیه وجود دارد و ممکن است بعضی‌ها به صورت ناخواسته و برای کمک، این ضربه را به این کشتی‌گیر و سایر کسانی که گرفتار این موضوع می‌شوند وارد کنند.

امیرساسان تصریح کرد: من از خود کشتی‌گیر به خودش تعصبم بیشتر است. درست است از جنس کشتی نیستم، اما از خود مربیان حواسم بیشتر به کشتی‌گیران است، پس چطور ممکن است بی‌احتیاطی کنم. هنوز این مواد موجود است و اگر کسی ادعایی دارد می‌تواند آن را آزمایش کند. به هیچ عنوان زیر بار این صحبت‌ها نمی‌روم.
انتهای پیام/م

تاریخ: 1390/5/26
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: