برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

«آندو» کتاب‌های یوگا و روانشناسی می‌خواند

بازیکن ملی پوش تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در صورت ایجاد فرصت برای مطالعه، کتاب‌های یوگا و روانشناسی می‌خوانم،چون مطالعه این کتاب‌ها می‌تواند به افزایش تمرکز منجر شود و همچنین با وجود تمرینات شدید جسمانی، از فشار‌های روانی بکاهد و باعث شود که بهترین عملکردم را در تیم باشگاهی و تیم ملی ارایه کنم._آندرانیک تیموریان معروف به «آندو» در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) اظهار کرد: همچنین گاهی برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی و کسب تازه‌ترین راه‌های بهبود عملکرد عضلانی، به مطالعه کتاب‌های تخصصی و البته کاربردی عصب – عضلانی در ورزش می‌پردازم.

وی با تاکید بر ضرورت مطالعه توسط ورزشکاران حرفه‌ای، کتاب‌خوانی را ابزاری موثر در پیشرفت و رسیدن ورزشکار به اوج دانست و گفت: دانش سبب پیشرفت بازیکنان و ورزشکاران در زمینه‌های مختلف ورزشی و زندگی شخصی خواهد شد و کسب آن جز با مطالعه میسر نمی‌شود.

تیموریان ادامه داد: با وجود ضرورت کتابخوانی برای ورزشکاران، فشار بالای تمرینات و حضور در فضای ورزش حرفه‌ای و اردوهای پی در پی و  اهمیت صرف زمان با خانواده، از دلایل مطالعه نکردن بسیاری از اهالی ورزش است. به نظر من، ورزشکاران باید با برنامه‌ریزی مناسب‌ در کنار امور مختلف زندگی شخصی و حرفه‌ای، زمانی را برای کتاب و مطالعه نیز بگذارند.

وی که سابقه حضور در لیگ برتر انگلستان با تیم بولتون را نیز دارد، عنوان کرد:‌ ورزشکاران باید به دنبال افزایش علم و آگاهی باشند و به مطالعه بپردازند. مدیران و مسوولان نیز هرقدر در این راه برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری کنند، ضرر نخواهند کرد.
تاریخ: 1390/5/27
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: