برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

گزارش خبرنگار مهر از چین/قاسمی رکورد ایران را شکست/ صعود طوسی و ناکامی ربانی

دونده دوی 200 متر کشورمان در مرحله مقدماتی مسابقات دوومیدانی یونیورسیاد دانشجویان که صبح امروز برگزار شد، رکورد ایران را شکست و به دور بعدی رقابت‌ها صعود کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به شنژن چین، رقابت‌های دوومیدانی یونیورسیاد 2011 چین صبح امروز پیگیری شد که طی آن رضا قاسمی در دور مقدماتی ماده 200 متر موفق شد با ثبت زمان 21 ثانیه و 8 صدم ثانیه ضمن ارتقای رکورد ملی ایران به میزان یک صدم ثانیه در دسته خود به عنوان نفر نخست راهی مرحله دوم مسابقات شود.

مریم طوسی اولین و تنها بانوی دوومیدانی کار ایران در این رقابت‌ها هم در مرحله مقدماتی دوی 200 متر بانوان با زمان 24 ثانیه و 26 صدم ثانیه به عنوان نفر دوم گروه خود راهی مرحله دوم شد.

محمدمحسن ربانی دیگر شرکت کننده ایران در مسابقات دوومیدانی در ماده پرش با نیزه، در اولین گام پرشی به میزان 5 متر را به نام خود ثبت کرد اما با تکرار خطا در حرکت  5 متر و 30 سانتیمتری از صعود به فینال این رقابت‌ها بازماند.

در ادامه رقابت‌های دوومیدانی عصر امروز کیوان قنبرزاده در فینال ماده پرش ارتفاع و رضا قاسمی و مریم طوسی در مرحله دوم دوی 200 متر به مصاف رقیبان خود می روند.

بیست و ششمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان با حضور بیش از 13 هزار ورزشکار از 152 کشور جهان از 21 مرداد تا اول شهریورماه در شنژن چین برگزار می‌شود.


تاریخ: 1390/5/27
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: